لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

محبوب‌ترین قابلیت آی او اس 12 در میان کاربران چیست؟

محبوب‌ترین قابلیت آی او اس 12 در میان کاربران چیست؟

حدود دو هفته از عرضه نسخه آی او اس 12 گذشته است و حالا تقریباً تمامی کاربران فعال آیفون‌ها و آیپدها این نسخه از سیستم عامل همراه اپل را دریافت کرده‌اند و تغییرات و قابلیت‌های ارائه شده در آن را تست کرده‌اند.

در این میان، وب سایت 9to5mac اقدام به راه اندازی یک نظر سنجی برای قابلیت‌های آی او اس 12 کرده است. در این نظر سنجی از کاربران پرسیده شده که به کدام یک از قابلیت‌های آی او اس 12 بیشتر از دیگر قابلیت‌ها علاقه دارند.

این قابلیت‌های آی او اس 12 شامل امکان نشان داده نوتیفیکیشن‌ها به صورت گروهی، قابلیت پر کردن خودکار پسوردها، میانبرهای سیری، تسهیل روند بستن اپلیکیشن‌ها، قابلیت اسکرین تایم، استفاده از اپلیکیشن‌های متفرقه در کارپلی، سیستم پر کردن خودکار از طرق پیامک فعال سازی، اپلیکیشن اندازه گیری مبتنی بر واقعیت افزوده Measure، اشاره‌های جدید آیپد، پشتیبانی از صورت‌های متعدد در فیس آیدی، بستر نرم افزاری مبتنی بر واقعیت افزوده ARKit 2.0 و مموجی‌ها می‌شود. 

 با وجود اینکه اپل تغییرات و قابلیت‌های بسیاری را در آی او اس 12 ارائه داده است بسیاری از تحلیلگران بر این باور هستند که آی او اس 12 نسخه بهبود یافته آی او اس 11 است و اپل در حقیقت تحول ویژه‌ای را امسال در سیستم عامل همراه خود اعمال نکرده است.

علاوه بر این، یکی از قابلیت‌های مهم آی او اس 12 هنوز در اختیار کاربران قرار نگرفته است. قابلیت تماس گروهی فیس تایم تا سقف 32 نفر فعلاً برای تمامی کاربران ارائه نشده است و احتمالاً قرار است در آیفون 12.1 آماده عرضه به صورت عمومی شود.

در نتیجه این نظر سنجی مشخص شده است که بهبود بازدهی، نشان دادن نوتیفیکیشن‌ها به صورت گروهی و پر کردن خودکار پسوردها محبوبیت بیشتری در میان کاربران آی او اس داشته‌اند و از طرف دیگر مموجی‌ها، امکان استفاده از فیس آیدی با چهره‌های دیگر و اشاره‌های جدید برای آیپدها کمترین محبوبیت را بین کاربران دارند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420