لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

موفقیت اپل در مبارزه قانونی علیه دانشگاه ویسکانزین

موفقیت اپل در مبارزه قانونی علیه دانشگاه ویسکانزین

شرکت اپل به تازگی توانسته در یکی از مبارزه‌های قانونی خود بر اساس استفاده از پتنت‌های به کار رفته در فرایند ساخت آیفون و آیپد پیروز شود.

بر اساس جدیدترین گزارش خبرگزاری رویترز، دادگاه فدرال آمریکا در مبارزه قانونی علیه اپل با دانشگاه ویسکانزین به نفع کوپرتینویی‌ها رأی داده است. دادگاه اعلام کرده است که شرکت اپل هیچ یک از اختراع‌های به ثبت رسیده توسط دانشگاه ویسکانزین را به صورت غیرقانونی مورد استفاده قرار نداده است.

در سال 2014 دانشگاه ویسکانزین در شکایت خود اعلام کرده بود که اپل از پتنت‌های این دانشگاه برای ساخت و تولید آیفون و آیپد استفاده کرده است. این پتنت‌ها به طور مشخص به تکنولوژی ساخت پردازنده‌های کم مصرف سری A که در دستگاه‌هایی شامل آیفون 5 اس، آیپد ایر و آیپد مینی 2 مورد استفاده قرار گرفته بودند، مربوط می‌شد. این دانشگاه در ادامه اعلام کرده بود که اپل با استفاده غیرقانونی از این اختراع‌ها ضرر بسیار زیادی را به دانشگاه ویسکانزین وارد کرده است و به همین دلیل درخواست 272 میلیون دلار غرامت کرده بود.

دادگاه دو روز پیش اما اعلام کرده که ادعای دانشگاه ویسکانزین بی‌پایه و اساس بوده و هیچ سند و مدرک دقیق و قابل پیگیری برای اثبات فعالیت و کپی برداری غیرقانونی شرکت اپل در تولید آیفون 5 اس و آیپدهای سال 2014 پیدا نکرده است و بر همین اساس، شرکت اپل از اتهام یاد شده تبرئه شده است.

به طور کل شرکت‌ها و موسسه‌های بسیاری سعی دارند تا با ثبت شکایت از اپل، هزینه‌ای را به عنوان غرامت نقض پتنت‌ها دریافت کنند. اپل از دهه 2000 میلادی تاکنون درگیر تعداد زیادی از این شرکت‌ها و موسسه‌ها بوده است. این در حالی است که اپل بارها اعلام کرده که به نوآوری و ایده پردازی اهمیت ویژه‌ای می‌دهد و بابت هر یک از اختراعاتی که مورد استفاده قرار می‌دهد، حاضر به پرداخت هزینه عادلانه است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420