لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون XS و XS Max در هنگام شارژ دارای یک باگ نرم افزاری است

آیفون XS و XS Max در هنگام شارژ دارای یک باگ نرم افزاری است

اخیراً یک باگ نرم افزاری در آیفون XS و XS Max فاش شده که باعث می‌شود این دو تلفن هوشمند در زمانی که صفحه نمایشگر خاموش است، باتری شارژ نشود.

تعداد زیادی از کاربران آیفون XS و XS Max که به تازگی این تلفن‌های هوشمند را خریداری کرده‌اند در بخش Support در وب سایت رسمی شرکت اپل گزارش‌هایی مبنی بر وجود این باگ را داده‌اند. این باگ باعث می‌شود زمانی که نمایشگر دستگاه خاموش است، بااتصال کابل شارژ لایتنینگ به دستگاه، باتری شارژ نشود و کاربران برای شارژ آیفون XS و XS Max باید ابتدا نمایشگر را یک بار روشن کرده و سپس اقدام به اتصال کابل شارژ لایتنینگ به دستگاه کنند.

البته این باگ زحمت زیادی را روی دوش کاربران نمی‌اندازد و تنها کافی است یک بار روی نمایشگر را لمس کرده تا محتوای تصویری روی آن به نمایش درآید و سپس دستگاه شروع به شارژ شدن می‌کند.

Lewis Hilsenteger گرداننده کانال یوتیوبی معروف Unbox Therapy نیز این مسئله را تائید کرده است و طی یک ویدیو نشان داده که یکی از چهار آیفون XS و XS Max مورد بررسی او دارای این مشکل است. بر اساس ادعای تحلیلگران این باگ هیچ ربطی به مسائل سخت افزاری آیفون XS و XS Max ندارد و اپل می‌تواند این مشکل را بایک آپدیت نرم افزاری در سیستم عامل آی او اس برطرف کند.

تحلیلگران بر این باور هستند که این مشکل به محدودیت دسترسی به درگاه یو اس بی مربوط است که اپل به دلیل مسائل امنیتی از آی او اس 11.4.1 آن را به آیفون، آیپد و آیپاد تاچ آورده بود. این محدودیت به منظور مبارزه با دستگاه‌های تولید شده برای هک و نفوذ به اطلاعات آیفون‌ها از طرف اپل به آی او اس اضافه شده بود. بر همین اساس، برخی از کاربران آیفون‌ها و آیپدهای قدیمی نیز تجربه‌ای مشابه را گزارش داده‌اند.  

آپدیت: این مشکل برطرف شده است و کاربران میتوانند با مراجعهب ه صفحه مربوط به رفع مشکل شارژ آیفون XS اقدام به رفع این محدودیت در آیفون های جدید کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420