لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

واچ او اس 5.0.1 برای رفع باگ‌های اکتیویتی منتشر شد

واچ او اس 5.0.1 برای رفع باگ‌های اکتیویتی منتشر شد

 شرکت اپل از چند ساعت پیش واچ او اس 5.0.1 را برای کاربران عادی به صورت عمومی منتشر کرد. این به روز رسانی به صورت عمومی در اختیار تمامی کاربران قرار گرفته است.

واچ او اس 5.0.1 باگ مربوط به اکتیویتی و پر شدن حلقه‌های اپل واچ را برطرف می‌کند. این آپدیت تنها 10 روز پس از عرضه نسخه نهایی واچ او اس 5 در اختیار کاربران قرار گرفته است که در مجموع یک به روز رسانی سبک و کم حجم به حساب میاید. کاربران می‌توانند با مراجعه به اپلیکیشن Watch در آیفون و باز کردن بخش تنظیمات آن زیر شاخه General -> Software Update را زده و اقدام به دریافت واچ او اس 5.0.1 کنند.

در طول ده روز گذشته که اپل واچ او اس 5 را منتشر کرده بود، بسیاری از کاربران با استفاده از اپلیکیشن اکتیویتی و پر کردن حلقه‌های آن با مشکل مواجه بودند که حالا با دریافت این به روز رسانی این باگ برطرف شده است و کاربران می‌توانند بدون هیچ محدودیتی از دستگاه خود استفاده کنند.

گفتنی است که برای دریافت و نصب به روز رسانی جدید واچ او اس، اپل واچ باید حداقل 50 درصد شارژ داشته باشد و از طرف دیگر به صورت هم‌زمان روی شارژر قرار داشته باشد. این مسئله به دلیل مقابله و پیش گیری از بروز مشکلات احتمالی ناشی از خرابی اپل واچ در نظر گرفته شده است.

مابقی خصوصیات واچ او اس 5.0.1 همانند واچ او اس 5 بوده و قابلیت‌هایی نظیر امکان دسترسی به شورت کات‌های سیری، امکان واکی تاکی و واچ فیس‌های جدید در آن نیز وجود دارد. واچ او اس 5 باعث می‌شود تا ساعت‌های هوشمند اپل واچ بتوانند با سرعت بیشتر و بهینه‌تر عمل کنند و به همین دلیل به کاربران توصیه می‌شود تا در سریع‌ترین زمان ممکن این به روز رسانی را دریافت کرده و آن را روی دستگاه خود نصب کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420