لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قابلیت الکتروکاردیوگراف در اپل واچ سری 4 ممکن است برای کاربران انگلیسی عرضه نشود

قابلیت الکتروکاردیوگراف در اپل واچ سری 4 ممکن است برای کاربران انگلیسی عرضه نشود

 قابلیت الکتروکاردیوگراف یا همان امکان ثبت نوار قلب مهم‌ترین خصوصیت اپل واچ سری 4 به حساب میاید که بر اساس بررسی‌های انجام شده فعلاً برای کاربران آمریکایی آماده عرضه است. در این میان، شنیده‌ها حاکی از آن است که این قابلیت ممکن است فعلاً برای کاربران انگلیسی آماده عرضه نشود.

اپل توانسته تأییدیه سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) را برای قابلیت الکتروکاردیوگراف دریافت کند و به همین دلیل این کمپانی توانسته این قابلیت را به کاربران آمریکایی آماده عرضه شود. بر همین اساس، مقامات قانونی در هر کشور باید تأییدیه‌های لازم برای این محصول را به شرکت اپل ارائه دهند تا کاربران در آن کشور بتوانند از آن استفاده کنند.

در این میان، بررسی‌های اخیر نشان داده است که اپل برای اخذ مجوزهای لازم در انگلستان، مجبور به طی کردن پروسه‌ای چند ساله است و به همین دلیل ممکن کاربران برای سال‌های آینده امکان استفاده از قابلیت الکتروکاردیوگراف را نداشته باشند.

سازمان رگولاتوری محصولات سلامتی و دارویی انگلستان یا همان MHRA اعلام کرده است که اپل از همین حالا مدارک مربوط به این قابلیت در اپل واچ سری 4 را ارائه داده است. بر اساس ادعای این سازمان، پروسه یاد شده آن‌چنان طولانی نیست با این حال قابلیت یاد شده باید توسط سازمان MHRA مورد بررسی قرار گیرد که این مسئله ممکن است زمان زیادی نیاز داشته باشد.

از طرف دیگر، منابع خبری انگلیسی اعلام کرده‌اند که MHRA می‌تواند تنها در طول 60 روز به درخواست اپل برای اخذ مجوز ارائه الکتروکاردیوگراف به کاربران انگلیسی پاسخ دهد. در این میان، سازمان یاد شده اعلام کرده که بررسی‌های کلینیکی در مورد این قابلیت شروع شده اما هنوز نتیجه آن معلوم نشده است.

از طرف دیگر، اپل برای ارائه این قابلیت در کشورهای عضو اتحادیه اروپا نیز با چالش‌هایی مشابه مواجه است و به همین دلیل می‌توان پیش بینی کرد که تا دست کم تا پایان سال جاری میلادی قابلیت الکتروکاردیوگراف تنها به اپل واچ سری 4 ارائه شده به کاربران آمریکایی محدود باشد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420