لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مقایسه سرعت اپل واچ سری 4 با دیگر سری‌های اپل واچ

مقایسه سرعت اپل واچ سری 4 با دیگر سری‌های اپل واچ

 اپل واچ سری 4 به تازگی آماده عرضه به بازار جهانی شده است و حالا بسیاری از وب سایت‌های فعال در زمینه بررسی محصولات هوشمند تصمیم به بررسی و مقایسه این محصول با ساعت‌های هوشمند دیگر گرفته‌اند.

در این میان، وب سایت Macrumors اقدام به بررسی و مقایسه اپل واچ سری 4 با دیگر سری‌های اپل واچ کرده است. اپل در معرفی اپل واچ سری 4 در جریان کنفرانس دوازدهم سپتامبر اطلاعات دقیقی از سرعت و قدرت پردازش این ساعت هوشمند ارائه نداد و تنها به بهینه‌تر بودن و قابلیت پردازش سریع‌تر تراشه S4 به کار رفته در این ساعت هوشمند پرداخت.

بر اساس ادعای کمپانی سازنده، اپل واچ سری 4 دارای تراشه پردازشی 64 بیتی شده است که توان انجام سریع‌تر کارها تا دو برابر را دارد. این پردازنده علاوه بر افزایش سرعت پردازش، باعث می‌شود تا مصرف انرژی و باتری اپل واچ سری 4 نیز بهینه‌تر باشد و کاربران بتوانند مدت طولانی‌تری را با یک بار شارژ از آن استفاده کنند.

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

در تست‌های انجام شده توسط MacRumors مشخص شده است که اپل واچ سری 4 توانایی بهتری در زمینه راه اندازی اولیه، باز کردن اپلیکیشن‌ها و فراخوانی دستیار دیجیتالی سیری دارد. این ساعت هوشمند وظایف مختلف را با سرعت بیشتری نسبت به اپل واچ سری 3 و نسخه‌های قدیمی‌تر انجام می‌دهد؛ البته این تفاوت آن‌چنان محسوس نیست.

با این حال اگر اپل واچ سری 4 را به سری 2 مقایسه کنیم به این نتیجه می‌رسیم که سرعت پردازش سل چهارم ساعت‌های هوشمند اپل نسبت به دو سال گذشته دستخوش تغییرات بسیار زیادی شده است. اپل واچ سری 4 تنها 40 ثانیه برای راه اندازی اولیه زمان نیاز دارد در حالی که اپل واچ سری 2 نزدیک به دو دقیقه و اپل واچ سری 1 سه دقیقه برای راه اندازی اولیه زمان نیاز خواهند داشت.

به طور کل از بررسی‌های انجام شده می‌توان به این نتیجه رسید که اپل واچ سری 4 نسبت به مدل‌های قبلی خود سرعت پردازش و راه اندازی بیشتری داشته و این ساعت هوشمند یکی از قدرتمندترین محصولات از نوع خود در دنیای امروزی به‌حساب میاید. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373