لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

17 نفر به جرم سرقت یک میلیون دلاری از اپل محکوم شده‌اند

17 نفر به جرم سرقت یک میلیون دلاری از اپل محکوم شده‌اند

مقامات ایالت کالیفرنیا به تازگی شکایتی را علیه گروهی از گروهی تنظیم کرده‌اند که اقدام به سرقت از محصولات اپل استورها به ارزش 1 میلیون دلار کرده‌اند.

در این شکایت آمده است که هفده نفر در دزدی‌های زنجیره‌ای ماه‌های گذشته از اپل استورها دخیل بوده‌اند که 7 نفر آن‌ها هفته گذشته دستگیر شده‌اند و مابقی تحت تعقیب هستند. استراتژی این گروه از سارقین بسیار ساده بوده است. این افراد با لباس‌های کلاه دار وارد اپل استورها می‌شدند و به یک باره اقدام به دزدیدن تعداد بسیاری از دستگاه‌هایی که به صورت دمو در اپل استور قرار گرفته بود می‌کردند.

فرایند دزدی این افراد بسیار سریع بوده است و هر کدام از این سرقت‌ها تنها چند ثانیه طول می‌کشیده است. در هر یک از سرقت‌های انجام شده به طور متوسط دستگاه‌هایی به ارزش 20 هزار دلار سرقت می‌شده است. گفتنی است که تمامی این سرقت‌ها در اپل استورهای ایالت کالیفرنیا صورت می‌گرفت.

پلیس ایالتی در روز دوازدهم سپتامبر 2018 و دقیقاً روزی که آیفون‌های جدید معرفی شدند، توانست سه نفر از این افراد را شناسایی کند و پس از یک تعقیب گریز کوتاه آن‌ها را دستگیر کند.

در چند ماه گذشته، تعداد زیادی از ویدیوهای مربوط به سرقت زنجیره‌ای از اپل استور منتشر شده بودند. در اکثر این ویدیوها چهره سارقین به دلیل استفاده از لباس‌های کلاه دار معلوم نبود، اما در یکی از ویدیوهایی که اخیراً منتشر شد، تصویر تعدادی از این سارقین در مقابل درب اپل استور شناسایی شد.

جالب اینجا است که در تمامی ویدیوهای منتشر شده، کارکنان اپل استورها هیچ اقدامی برای جلوگیری و مقابله با سارقین نمی‌کنند و این افراد به راحتی اقدام به سرقت از اپل استورها می‌کردند. بر اساس ادعای دادگاه، این سارقین به طور مجموع نزدیک به 1 میلیون دلار از محصولات اپل را در چند ماه گذشته از اپل استورها دزدیده‌اند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373