لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

شکست کوالکام در ادعای مربوط به مودم‌های آیفون XS

شکست کوالکام در ادعای مربوط به مودم‌های آیفون XS

 کمیسیون بین‌المللی تجارت آمریکا به تازگی اعلام کرده که ادعای شرکت کوالکام مبنی بر اقدام اپل در زمینه کپی برداری از تراشه‌های مودم اسنپ دراگون در آیفون XS و XS Max بی‌اساس بوده و این کمیسیون تصمیمی برای جلوگیری از واردات و فروشی این محصولات در بازار آمریکا ندارد.

بر اساس جدیدترین گزارش خبرگزاری رویترز، کمیسیون بین‌المللی تجارت آمریکا طی بیانیه‌ای اعلام کرده که اپل می‌تواند محصولات جدید خود، نظیر آیفون XS و آیفون XS Max را در بازار آمریکا بفروشد و هیچ محدودیتی در این زمینه نخواهد داشت.

شرکت کوالکام هفته گذشته از طریق مراجع قانونی اقدام به شکایت از اپل به دلیل کپی برداری از تراشه‌های مودم اسنپ دراگون در تولید آیفون XS و XS Max کرده بود.

تا پیش از این، اپل برای تأمین قطعات مودم ال تی ای در آیفون‌ها با شرکت کوالکام همکاری می‌کرد و به همین دلیل آیفون 7 به قبل با تراشه‌های ارتباطی سری اسنپ دراگون ساخته شده بودند. اما سال گذشته به دلیل کشمکش‌ها و دعواهای قانونی با کوالکام، اپل تصمیم گرفت تا با شرکت‌های رقیب کوالکام نظیر اینتل برای تأمین قطعات یاد شده در آیفون 8، 8 پلاس و آیفون ایکس همکاری کند.

هفته گذشته کوالکام ادعا کرده بود که شرکت اپل اطلاعات مربوط به نحوه ساخت تراشه‌های مودم کوالکام به کار رفته در آیفون 7 و 7 پلاس را دزدیده است و آن را در اختیار شرکت اینتل گذاشته است تا مودم‌های مورد نیاز برای آیفون XS و XS Max را تولید کند. البته کوالکام در ادعای قانونی خود هیچ درخواستی مبنی بر توقف فروش آیفون‌های جدید در بازار آمریکا و واردات آن‌ها از کشور چین نکرده بود، با این حال این مسئله می‌توانست یکی از نتایج شکایت اخیر کوالکام باشد که حالا کمیسیون تجارت بین‌المللی آمریکا از انجام چنین اقدامی خودداری کرده است.

یکی از قضات فعال در زمینه بررسی شکایات مربوط به مسائل تکنولوژیکی نیز به تازگی اعلام کرده که پرونده اخیر شکایت کوالکام علیه اپل مربوط به شیوه‌های کاهش مصرف انرژی مودم‌های ال تی ای در آیفون XS است و این مسئله در بدترین شکل خود به توقف فروش آیفون XS و XS Max در بازار آمریکا منجر نخواهد شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373