لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پشتیبانی از کارت گرافیک اکسترنال به فاینال کات پرو ایکس اضافه شد

پشتیبانی از کارت گرافیک اکسترنال به فاینال کات پرو ایکس اضافه شد

شرکت اپل پس از ارائه قابلیت پشتیبانی از کارت‌های گرافیکی اکسترنال در مک بوک پروهای جدید، حالا امکان استفاده از این قطعات سخت افزاری را در نرم افزار فاینال کات پرو ایکس نیز اضافه کرده است.

کاربران از همین حالا می‌توانند با دریافت نسخه جدید نرم افزار فاینال کات پرو ایکس از کارت‌های گرافیکی اکسترنال خود برای ویرایش فایل‌های تصویری استفاده کنند. کارت‌های گرافیکی اکسترنال به دو روش می‌توانند بازدهی و پردازش تصاویر را در Final Cut Pro X بهبود دهند؛ روش اول اتصال این کارت‌های گرافیکی از طریق درگاه تانربولت 3 به نمایشگر خارجی و اجرای نرم افزار است و روش دوم، استفاده از نرم افزاری تنظیماتی Prefer External GPU است که باعث افزایش بازدهی کارت گرافیکی اکسترنال می‌شود که این بار در مک او اس موهاوای ارائه شده است.

گفتنی است که استفاده از این قابلیت مستلزم نصب بودن مک او اس 10.14 با عنوان موهاوای و همچنین نسخه آخر نرم افزار فاینال کات پرو ایکس است. کارت‌های گرافیکی اکسترنال باعث می‌شوند تا روند اجرای پروژه‌ها به همراه قابلیت تصحیح رنگ‌ها و افکت‌های ویدیویی بهبود یابد. علاوه بر این تایتل‌های سه بعدی نیز با استفاده از کارت‌های گرافیکی اکسترنال بهبود پیدا می‌کنند و در عین حال سرعت فرایند آنالیز افکت‌ها، رندر گرفتن‌ها و خروجی گرفتن فایل‌های ویدیویی افزایش پیدا می‌کند. به طور کل اجرای نرم افزار فاینال کات پرو ایکس با استفاده از کارت‌های گرافیکی اکسترنال تجربه ویژه و سریع‌تری را در اختیار کاربران حرفه‌ای برای ویرایش فایل‌های ویدیویی می‌گذارد.

استفاده از کارت‌های گرافیکی اکسترنال باعث می‌شود تا کاربران بتوانند از مک بوک پرو به عنوان یک ورک استیشن کاملاً مستقل و حرفه‌ای استفاده کنند. همچنین ارائه پشتیبانی نرم افزاری از این قابلیت در نرم افزارهایی نظیر فاینال کات پرو ایکس باعث می‌شود تا مک بوک پروها برای افراد حرفه‌ای نظیر ویرایش کنندگان فایل‌های ویدیویی به اندازه کاربران علاقه‌مند به بازی‌های کامپیوتری گزینه‌ای بسیار مناسب باشد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420