لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

رکورد تولید اپل واچ سری 4 شکسته می‌شود

رکورد تولید اپل واچ سری 4 شکسته می‌شود

 بر اساس گزارش‌ها منتشر شده، شرکت اپل با موج بسیار بزرگی از درخواست‌ها برای خرید اپل واچ سری 4 مواجه شده است و به همین دلیل این کمپانی تصمیم به اتخاذ تمهیداتی ویژه در زمینه پیشگیری مشکلات مربوط به تمام شدن موجودی این محصولات در بازار جهانی گرفته است.

گزارش اخیر وب سایت خبری Digitimes بر این ادعا است که شرکت تایوانی Compal Electronics قرار است در آینده نزدیک وظیفه تولید انبوه اپل واچ سری 4 را به عهده بگیرد. این کمپانی دومین تولید کننده بزرگ محصولات الکترونیکی است و حالا به دلیل افزایش درخواست این ساعت هوشمند قرار است از ماه نوامبر همکاری خود را با اپل برای افزایش سرعت تولید و عرضه اپل واچ سری 4 شروع کند.

کامپال الکترونیکس در کنار دیگر کارخانه‌های تایوانی نظیر کوانتا کامپیوتر قرار است سرعت تولید و عرضه اپل واچ سری 4 را افزایش دهند تا اپل بتواند میزان عرضه و تقاضای این محصول در بازار را به حدی متعادل برساند.

تا پیش از این نیز مینگ چی کو تحلیلگر محصولات شرکت اپل اعلام کرده بود که این کمپانی با استقبال بسیار زیادی برای خرید اپل واچ سری 4 و آیفون XS Max مواجه شده است و طی آن ممکن است در آینده نزدیک موجودی این محصولات در بازار جهانی به طرز قابل توجهی کاهش پیدا کند.

اپل واچ محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین ساعت هوشمند جهان است و عرضه نسخه جدید آن با استقبالی بیش از آنچه کمپانی اپل انتظار آن را داشته مواجه شده است و به همین دلیل اپل در حال حاضر با چالش‌های بسیار زیادی در مورد عرضه این محصول مواجه شده است.

مینگ چی کو پیش بینی کرده که اپل در جریان پاییز امسال بیت 18 تا 19.5 میلیون واحد از اپل واچ سری 4 را در بازار جهانی آماده عرضه خواهد کرد و این ساعت هوشمند برای بار دیگر رتبه اول فروش در میان ساعت‌های هوشمند را برای خود تثبیت می‌کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373