لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

همکاری اپل با جگوار و لندرور در زمینه تعبیه کارپلی در اتومبیل‌های جدید

همکاری اپل با جگوار و لندرور  در زمینه تعبیه کارپلی در اتومبیل‌های جدید

 شرکت اپل به تازگی تصمیم گرفته است تا با دو کمپانی خودروسازی انگلیسی جگوار و لندرور در زمینه تعبیه سیستم پخش کارپلی در اتومبیل‌های جدید همکاری کند.

اخیراً سخنگویان جگوار و لندرور نیز همکاری با اپل را تائید کرده‌اند و اعلام کرده‌اند که مدل‌های 2019 این اتومبیل‌ها قرار است با سیستم پخش اختصاصی شرکت اپل آماده عرضه به بازار شوند. این اتومبیل‌ها مجهز به سیستم هوشمند کنترل داخلی Touch Pro یا Touch Pro Duo هستند که از طریق آن کاربران می‌توانند آیفون خود را به آن متصل کرده و از کار پلی رسمی شرکت اپل استفاده کنند.

این دو کمپانی همچنین تصمیم دارند تا در کنار کارپلی از سیستم پخش اندروید آتو نیز در اتومبیل‌های جدید خود استفاده کنند تا کاربران گوشی‌های اندرویدی نیز بتوانند از طریق آن به سیستم پخش هوشمند دستگاه خود دسترسی داشته باند.

امکان استفاده از کارپلی و اندروید آتو یکی از آپشن‌های انتخابی در خرید اتومبیل‌های جدید جگوار و لندرور به حساب میاید که از طریق آن کاربران می‌توانند با پرداخت هزینه پایه 280 دلار از آن استفاده کنند. گفتنی است که این قابلیت‌ها فعلاً قرار است برای کاربران انگلستانی آماده عرضه شده است، با این حال این کمپانی‌ها تصمیم دارند تا در آینده مدل‌هایی که برای کشورهای دیگر نظیر آمریکا نیز ارائه می‌شود را به این سیستم پخش مجهز کنند.

گفتنی است، سیستم پخش کارپلی به لطف تغییرات جدیدی که در آی او اس 12 اعمال شده، کارآمدی بیشتری پیدا کرده است. این سیستم پخش می‌تواند به اپلیکیشن‌های مسیریابی و نقشه متفرقه همانند گوگل مپس و ویز نیز دسترسی داشته باشد و کاربران به انتخاب خود سرویس‌های مورد نظر برای انجام کارهای گوناگون در سیستم هوشمند اتومبیل خود را انتخاب کنند. البته باید به یاد داشت که کاربران همچنان به سرویس‌های پیش‌فرض نظیر اپل مپس نیز دسترسی خواهند داشت.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420