لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آلبومی جدید از تصاویر گرفته شده با آیفون XS Max

آلبومی جدید از تصاویر گرفته شده با آیفون XS Max

 هم‌زمان با عرضه آیفون‌های جدید با دوربین باکیفیت، بسیاری از عکاس‌های حرفه‌ای نیز تصمیم به ثبت تصاویر باکیفیت و ویژه با استفاده از دوربین این تلفن‌های هوشمند گرفته‌اند.

تا پیش از این تصاویری زیبا که از کشور تانزانیا و با استفاده از آیفون XS Max گرفته شده بود را منتشر کردیم و حالا مجموعه‌ای دیگر از این تصاویر منتشر شده است. این تصاویر توسط Michael Steeber در وب سایت 9to5mac منتشر شده است که از مناظر یک پارک گرفته شده است که در آن‌ها از قابلیت کنترل عمق یا همان Bokeh که در آیفون‌های جدید ارائه شده استفاده شده است.

قابلیت Bokeh به کاربران اجازه می‌دهد تا به صورت نرم افزاری و سخت افزاری عمق تصاویر و میزان شفافیت و تاری پشت تصویر را کنترل کنند. در این تصاویر، لنز تله فوتو با شفافیت تمام عکس‌های باکیفیت را ثبت کرده و لنز واید انگل تصاویر پشتی را دریافت کرده است. این تصاویر به صورت ترکیبی به پردازنده ارسال شده‌اند وپس از انطباق با یک دیگر، توسط کاربر نیز ویرایش شده‌اند تا آثار هنری ویژه‌ای را به ثبت برسانند. 

 به طور کل اپل در تولید آیفون XS و XS Max تلاش کرده تا دوربین این تلفن‌های هوشمند را به طرز خیره کننده‌ای قدرتمند کند. بر همین اساس، دو تلفن هوشمند جدید اپل یک دوربین حرفه‌ای را در دل خود جای داده‌اند که می‌توانند نیاز بسیاری از کاربران عادی و حرفه‌ای برای ثبت تصاویر هنری و خاطره انگیز را برطرف کند.

به طور کل، قابلیت Bokeh توانسته دوربین آیفون‌های جدید را به طرز قابل توجهی قدرتمند سازد و حالت زوم و پرتره آن را به طور کامل بهینه و کارآمد سازد.علاوه بر عکس‌ها، آیفون ایکس اس و ایکس اس مکس قدرت بسیار زیادی درزمینهٔ ثبت ویدیوهای باکیفیت 4K و فول اچ دی دارند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420