لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مؤسس‌های اینستاگرام از فیس بوک جدا می‌شود

مؤسس‌های اینستاگرام از فیس بوک جدا می‌شود

 موسسه‌ای اینستاگرام به تازگی اعلام کرده‌اند که تصمیم به جدا شدن از فیس بوک را دارند و قصد دارند تا در آینده روی پروژه‌ای جدید کار کنند.

اینستاگرام 6 سال پیش از طرف فیس بوک تصاحب شد و پس از آن تحت نظارت فیس بوک و سیاست‌های آن به فعالیت خود ادامه داد. فیس بوک در زمان تصاحب اینستاگرام اعلام کرد که دو مؤسس این شبکه اجتماعی یعنی Kevin Systrom و Mike Kreiger همچنان به‌عنوان مدیر اینستاگرام به فعالیت خود ادامه می‌دهند و تنها سیاست‌های این شبکه اجتماعی با انطباق با شرکت فیس بوک تغییر پیدا می‌کند.

با این حال، گزارش‌های بسیاری در طول شش سال گذشته حاکی از آن بوده است که دو مؤسس اینستاگرام در موارد مختلف با مارک زاکربرگ، مدیر عامل و مؤسس فیس بوک اختلاف نظرهای عمیق دارند. زاکربرگ تلاش می‌کرد تا نظارت بیشتری روی قابلیت‌های اینستاگرام داشته باشد و در عین حال دو مؤسس این شبکه اجتماعی با این مسئله مخالف بوده‌اند.

دو مؤسس اینستاگرام در پستی که به تازگی در وبلاگ رسمی خود منتشر کرده‌اند، اعلام کرده‌اند که از فعالیت هشت ساله خود در اینستاگرام و همچنین همکاری شش ساله با فیس بوک بسیار خرسند هستند، چرا که در طول 8 سال گذشته، تیم توسعه اینستاگرام از 13 نفر به هزاران نفر گسترش یافته است و این استارت آپ در طول سالیان گذشته به یک کمپانی قدرتمند و پر سود تبدیل شده است.

با این حال این دو نفر تصمیم گرفته‌اند تا به دلیل مسائل مربوط به اختلاف نظرهای متعدد با مدیر فیس بوک از این مجموعه جدا شده و یک استارت آپ جدید را راه بی اندازند. این دو نفر هیچ اطلاعاتی در مورد برنامه خود در آینده و نوع استارت آپ جدیدی که تصمیم به راه اندازی آن را دارند، منتشر نکرده‌اند، با این حال این دو کارآفرین موفق اعلام کرده‌اند که در آینده نزدیک پروژه‌ای جدید را شروع خواهند کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420