لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کنترل نشانگر کیبورد در آی او اس 12 نیاز به 3D Touch ندارد

کنترل نشانگر کیبورد در آی او اس 12 نیاز به 3D Touch ندارد

آی او اس 12 به تازگی عرضه شده است و حالا بررسی‌های انجام شده از این سیستم عامل حاکی از آن است که نشانگر کیبورد مجازی در ای او اس 12 نیازی به تاچ سه بعدی یا همان 3D Touch ندارد و تمامی کاربران آیفون‌ها می‌توانند از آن استفاده کنند.

این قابلیت تا پیش از این تنها برای آیفون‌های مجهز به تاچ سه بعدی یا همان 3D Touch ارائه شده بود و کاربران آیفون اس ای و آیفون‌های 6 و 6 پلاس به قبل امکان دسترسی به آن را نداشتند.

کاربران آیفون‌های مجهز به 3D Touch یا همان تاچ سه بعدی می‌توانستند با فورس تاچ کردن روی اسپیس بار کیبورد مجازی آی او اس 11 نشانگر تایپ کیبورد را تغییر داده و آن را به مکان مورد نظر ببرند تا برای ویرایش یک بخش مشخص در متن نیازی به اشاره آن روی نوار لمسی نداشته باشند.

این قابلیت از آنجایی به آی او اس 11 اضافه شد که بسیاری از کاربران برای ویرایش متن‌ها در آیفون با مشکلات متعددی مواجه بودند. ویرایش و کنترل متن در آیفون‌ها به دلیل داشتن نمایشگرهای کوچک وقابلیت لمسی تا حدودی دشوار است؛ به همین دلیل این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا بدون داشتن محدودیت و دشواری بتوانند موارد مختلف را انتخاب و ویرایش کنند.

در این میان، اپل در تولید آیفون XR تاچ سه بعدی را حذف کرده است تا قیمت این محصول را تا حدودی کاهش دهد. بر همین اساس، اپل در توسعه آی او اس 12 با ارائه امکان استفاده از کنترل نشان گر بدون 3D Touch امکان دسترسی به این قابلیت را به تمامی کاربران آیفون‌های جدید ارائه داده است و حالا این قابلیت نه تنها برای کاربران آیفون XR بلکه برای آیفون 6 به قبل و همچنین آیفون SE نیز ارائه شده است. برای استفاده از این قابلیت کافی است انگشت دست را برای چند ثانیه روی اسپیس قرار داد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420