لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

VMware Fusion 11 با پشتیبانی از مک او اس موهاوای عرضه شد

VMware Fusion 11 با پشتیبانی از مک او اس موهاوای عرضه شد

شرکت وی ام ویر به تازگی نسخه جدید نرم افزار VMware Fusion را برای کاربران کامپیوترهای مک آماده عرضه کرده است. وی ام ویر فیوژن 11 با امکان پشتیبانی از مک او اس موهاوای و پردازنده 18 هسته‌ای آیمک پرو آماده عرضه شده است.

کاربرانی که در حال حاضر مک او اس موهاوای را برای کامپیوتر شخصی خود دریافت کرده‌اند، می‌توانند از همین حالا آپدیت وی ام ویر فیوژن 11 را برای کامپیوترهای خود دانلود کرده و از آن برای راه اندازی سیستم عامل‌های مجازی خود استفاده کنند.

علاوه بر این، این نسخه از نرم افزار اجرای سیستم عامل‌های مجازی به طور کامل با پردازنده Core i9 6 هسته‌ای به کار رفته در مک بوک پروهای جدید سازگار است و به همین دلیل کاربران این دستگاه‌ها می‌توانند بدون هیچ محدودیتی از این نرم افزار برای اجرای سیستم عامل‌های مجازی استفاده کنند.

وی ام ویر فیوژن همانند رقیب خود یعنی پارالل دسکتاپ توانسته رابط کاربری و کامپوننت‌های نرم افزاری خود را با مک او اس 10.14 سازگار کند. در نسخه جدید این نرم افزار، کاربران می‌توانند از طریق یک منوی جداگانه بین ماشین‌های مجازی خود سوئیچ کنند و حتی رابط کاربری آن را نیز تغییر دهند.

وی ام ویر فیوژن 11 از این پس امکان پشتیبانی از دایرکت ایکس 10.1 و بالاتر را دارد و می‌تواند متال 2 را برای اجرای مجازی کارهای گرافیکی در ویندوز به کار گیرد.

علاوه بر این، نسخه جدید وی ام ویر امکان شخصی سازی تاچ بار را برای ویندوز نیز دارد. کاربرانی که با استفاده از وی ام ویر فیوژن 11 اقدام به نصب ویندوز 10 به صورت مجازی می‌کنند، می‌توانند موارد مختلف این سیستم عامل را به صورت جداگانه روی تاچ بار تنظیم کنند و از آن‌ها برای اجرای کارهای مختلف استفاده کنند.

این نسخه از همین حالا آماده دانلود و نصب از طریق وب سایت رسمی وی ام ویر است و کاربران برای نصب آن باید لایسنس قانونی آن را خریداری کرده و یا از نسخه‌های کرک شده آن استفاده کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420