لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اولین بتای مک او اس موهاوای 10.14.1 برای توسعه دهندگان آماده عرضه شد

اولین بتای مک او اس موهاوای 10.14.1 برای توسعه دهندگان آماده عرضه شد

پس از عرضه نسخه عمومی سیستم عامل مک او اس موهاوای 10.14 شرکت اپل از چند ساعت پیش نسخه بتای مک او اس 10.14.1 را برای توسعه دهندگان آماده عرضه کرده است.

توسعه دهندگانی که تا پیش از این حساب 99 دلاری اپل را خریداری کرده باشند از همین حالا می‌توانند به این نسخه از سیستم عامل مک او اس دسترسی داشته و قابلیت‌های آن را در دست تست قرار دهند.

گفتنی است که قابلیت‌ها و تغییراتی که اپل در روند توسعه مک او اس موهاوای 10.14.1 ارائه داده است، فعلاً مشخص نیست و توسعه دهندگان هنوز اطلاعات مربوط به این نسخه را منتشر نکرده‌اند. با این حال برخی از آن‌ها اعلام کرده‌اند که قابلیت تماس گروهی فیس تایم تا سقف 32 نفر در نسخه 10.14.1 مک او اس اضافه شده است. این قابلیت تا پیش از این و مشخصاً در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان 2018 معرفی شده بود و قرار بود در نسخه اولیه موهاوای آماده عرضه شود؛ با این حال این قابلیت به دلیل مسائل فنی با کمی تأخیر آماده عرضه به کاربران شد.

علاوه بر این، حالت تاریک به بخش‌های دیگر نیز در مک او اس موهاوای 10.14.1 گسترش یافته است و فعال سازی این حالت باعث نمایش رابط کاربری یکپارچه‌تر با رنگ تیره می‌شود. قابلیت اشتراک گذاری دوربین از طریق کانتینیویتی نیز بهبود یافته است و از این پس با سرعت و اتکا پذیری بهتری کار می‌کنند.

اپل تصمیم دارد تا پس از انجام تست‌های مختلف از طریق انتشار نسخه‌های بتا، سیستم عامل مک او اس موهاوای 10.14.1 را آماده عرضه به کاربران عمومی کند. پیش بینی می‌شود که عرضه این نسخه به صورت عمومی نهایتاً در دو ماه آینده شروع شود و پس از آن کاربران عادی نیز بتوانند از قابلیت‌ها و بهبودهای ایجاد شده در نسخه جدید مک او اس موهاوای 10.14.1 استفاده کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420