لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل بیشترین نرخ رضایت مشتریان کامپیوترها و تبلت‌ها را کسب کرده است

اپل بیشترین نرخ رضایت مشتریان کامپیوترها و تبلت‌ها را کسب کرده است

 بر اساس بررسی‌های اخیر انجام شده شرکت اپل همچنان بیشترین نرخ رضایت مشتریان را در میان کاربران کامپیوترهای شخصی و تبلت‌ها جذب کرده است.

این اطلاعات توسط «موسسه رضایت مشتریان آمریکا» منتشر شده است که بر اساس آن شرکت اپل با دریافت 83 درصد از رضایت کل کاربران کامپیوترهای شخصی و تبلت‌ها در رتبه اول قرار گرفته است. پس از اپل، به ترتیب شرکت‌های آمازون، سامسونگ، ایسوس، اچ پی و لنوو قرار گرفته‌اند.

اطلاعات یافت شده نشان می‌دهد که کاربران کامپیوترهای مک و آیپدها بیشترین میزان رضایت را از دستگاه‌های هوشمند الکترونیکی خود را دارند. در این میان، باید دقت کرد که شرکت اپل رقابت بیشتری را با دیگر شرکت‌های تولید کننده محصولات مشابه دارد. در دنیای کامپیوترهای شخصی، بسیاری از شرکت‌ها از سیستم عامل ویندوز استفاده می‌کنند و تنها در زمینه تولید سخت افزارهای مختلف و طراحی آن‌ها فعالیت می‌کنند. از طرف دیگر در دنیای تبلت‌ها تمامی شرکت‌های یاد شده به‌جز اپل از سیستم عامل اندروید استفاده می‌کنند و تنها تلاش آن‌ها در زمینه تولید دستگاه‌ها به صورت سخت افزاری است. البته باید ذکر کرد که شرکت آمازون در تولید تبلت‌های آمازون فایر بیشترین تغییر را در سیستم عامل اندروید ارائه شده به کاربران اعمال می‌کند.

با این حال شرکت اپل نه تنها در زمینه طراحی محصولات سخت افزاری، بلکه در زمینه توسعه دستگاه‌ها به صورت نرم افزاری و عرضه سیستم عامل‌ها نیز فعالیت می‌کند. درصد بالای رضایت کاربران از محصولات اپل نشان می‌دهد که اپل نه تنها در تولید محصولات مک و آیپدها موفق بوده، بلکه توانسته در زمینه توسعه سیستم عامل آی او اس و مک او اس نیز موفق‌تر از دیگر کمپانی‌های نرم افزاری نظیر گوگل و مایکروسافت عمل کند. گفتنی است اطلاعات یاد شده در حالی منتشر شده است که اپل آیپد نسل ششم و مک بوک پرو 2018 را آماده عرضه به بازار کرده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420