لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

8 خصوصیت برتر آیفون XS و XS Max

8 خصوصیت برتر آیفون XS و XS Max

آیفون XS و XS Max به تازگی از طرف اپل آماده عرضه به بازار شده‌اند و حالا کاربران می‌توانند این تلفن‌های هوشمند را در بازار جهان و البته ایران خریداری کنند.

این دو تلفن هوشمند با سایز 5.8 و 6.5 اینچ آماده عرضه به بازار شده‌اند و اپل قطعات سخت افزاری آن‌ها را نسبت به آیفون ایکس سال گذشته بهبود داده است. در ادامه این مطلب می‌خواهید تا شما را با 8 خصوصیت برتر آیفون XS و XS Max نسبت به گوشی‌های دیگر موجود در بازار آشنا کنیم.

نمایشگر 6.5 اینچ آیفون XS Max

آیفون XS Max با نمایشگر سوپر رتینای بزرگ 6و5 اینچی آماده عرضه شده است. این نمایشگر بزرگ به همراه ابعاد نسبتاً کوچک در مقایسه با دیگر گوشی‌هایی که نمایشگر با سایز مشابه دارند، باعث شده تا این تلفن هوشمند به راحتی قابل حمل باشد و در عین حال برای انجام کارهای مختلف نظیر وب گردی، اجرای بازی و مشاهده فیلم مناسب باشد

والپیپر لایو

والپیپر لایوی که اپل در آیفون XS و XS Max قرار داده یکی از منحصر به فردترین و زیباترین والپیپرهایی است که تا به امروز در گوشی‌های هوشمند قرار گرفته است. این والپیپرها به طور کامل بیان گر این هستند که شما جدیدترین گوشی اپل را در دست دارید.

لبه‌ها از جنس فولاد ضد زنگ

فولاد ضد زنگ باعث شده تا آیفون XS و XS Max علاوه بر مقاومت بسیار بالا در برابر ضربات مختلف فیزیکی نیز مقاوم باشند. از طرف دیگر لبه‌های رنگ طلایی این گوشی‌ها جلوه‌ای خاص خواهند داشت.

مقاومت بیشتر پنل پشتی شیشه‌ای

آیفون‌های امسال نیز همانند سال گذشته با پنل شیشه‌ای در پشت درست شده‌اند که البته مقاومت آن‌ها در برابر ضربه‌های مختلف بیشتر شده است.

دوربین واید انگل 12 مگاپیکسلی

دوربین واید انگل 12 مگاپیکسلی به همراه لنز تله فوتو که در کنار آن قرار گرفته باعث شده تا آیفون XS و XS Max تبدیل به یک دوربین حرفه‌ای و قدرتمند شود.

فلاش با نور بسیار بالا

فلاش با نور بسیار بالا در آیفون XS و XS Max باعث می‌شود تا بتوانید عکس‌های باکیفیت را در محیط‌های پر نور بگیرید

دوربین ترودپت باقابلیت فیلم برداری 60 فریم بر ثانیه

دوربین ترودپت با کیفیت ارائه شده در این تلفن‌های هوشمند به شما امکان گرفتن تصاویر سلفی و ویدئوهای با کیفیت را می‌دهد. در حقیقت با آیفون XS و XS Max دیگر گرفتن تصاویر فول اچ دی محدود به دوربین پشتی نمی‌شود.

ضبط صدا به صورت استریو

این قابلیت به شما اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به لوازم جانبی دیگر ویدیوها و صداهای مختلف را با کیفیت استریو ضبط کنید و به صورت هم‌زمان آن‌ها را در گوشی با کیفیت استریو پخش کنید. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420