لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فرایند تصاحب شازم از طرف اپل تکمیل شد

فرایند تصاحب شازم از طرف اپل تکمیل شد

 شرکت اپل از چند ساعت پیش اعلام کرده که فرایند خرید و تصاحب سرویس تشخیص موسیقی شازم را کامل کرده است و این کمپانی پس از حدود 10 ماه توانسته از این سرویس به صورت اختصاصی استفاده کند.

اپل از دسامبر سال گذشته میلادی اقدام به خرید سرویس تشخیص موسیقی شازم کرده بود، با این حال محدودیت‌هایی که اتحادیه اروپا بر سر راه اپل گذاشته بود، باعث می‌شد تا این کمپانی نتواند از آن به صورت کامل استفاده کند. اما حدود سه هفته پیش اتحادیه اروپا مجوزهای لازم برای تصاحب کامل سرویس شازم توسط اپل را ارائه داده و از امروز این سرویس به صورت اختصاصی از طریق سرویس اپل موزیک پشتیبانی می‌شود.

شازم از این پس به عنوان بخشی از شرکت اپل فعالیت می‌کند و این سرویس دیگر به کاربران تبلیغات مختلف را نشان نمی‌دهد؛ چرا که به درآمد زایی از طریق نشان دادن تبلیغات نیازی ندارد. بر همین اساس، کاربران با استفاده از این سرویس می‌توانند موسیقی‌های خود را بدون هیچ دردسری تشخیص داده و آن‌ها را در اپل موزیک گوش کنند.

تا پیش از این سرویس شازم با همکاری اپل موزیک و اسپاتیفای و همچنین پخش تبلیغات درآمد زایی می‌کرد؛ اما تصاحب آن توسط شرکت اپل باعث شده تا این کمپانی دیگر نیازی به پخش تبلیغات نداشته باشند و این سرویس به طور کاملاً رایگان به کاربران آیفون‌ها ارائه شود.

اپل موزیک و شازم از این پس به طور کاملاً سازگار با یک دیگر کار می‌کنند و کاربران با تشخیص موسیقی‌های پخش شده در محیط می‌توانند آن‌ها را در اپل موزیک پخش کنند. اپل تصمیم دارد تا در آینده نزدیک دو سرویس شازم و اپل موزیک را در هم دیگر ادغام کند تا از طریق آن کاربران با محیطی یک پارچه‌تر بتوانند از سرویس تشخیص موسیقی و پخش موسیقی به صورت یک جا و یکپارچه استفاده کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420