لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

موجودی آیفون XS Max در بازار جهانی رو به اتمام است

موجودی آیفون XS Max در بازار جهانی رو به اتمام است

هنوز یک هفته از زمان شروع عرضه آیفون XS و آیفون XS Max در بازار جهانی نگذشته است که تحلیلگران خبر از پایان موجودی برخی از مدل‌های این تلفن‌های هوشمند را داده‌اند.

بر اساس گزارش جدید مینگ چی کو، آیفون XS Max با استقبال بسیار زیادی مواجه شده است و حالا اپل با بحران پایان یافتن موجودی این محصول در بازار جهانی دست و پنجه نرم می‌کند. بر اساس ادعای این تحلیلگر، نسخه 256 گیگابایتی آیفون XS Max بیشترین میزان فروش را در بازار جهانی داشته و به همین دلیل خرید آن از طریق برخی از اپل استورهای رسمی در سراسر دنیا با محدودیت‌های خاصی همراه شده است.

مینگ چی کو بر این باور است که ارائه نسخه 6.5 اینچی آیفون در بازار باعث شده تا بسیاری از کاربران تصمیم به خرید و استفاده از محصول جدید را داشته باشند. در این میان، نسخه 256 گیگابایتی از این تلفن هوشمند بیشترین میزان استقبال را داشته است و به همین دلیل تهیه این محصول در بازار برخی از کشورها تا حدودی دشوار شده است. این در حالی است که نسخه 512 گیگابایتی این محصول به دلیل قیمت گران و نسخه 64 گیگابایتی این محصول به دلیل ظرفیت بسیار پایین با استقبال کمتری از طرف خریداران همراه بوده است.

البته وی در ادامه بررسی‌های خود اعلام کرده که روند تولید نسخه 512 گیگابایتی آیفون XS Max نسبتاً کندتر از نسخه‌های دیگر بوده است؛ چرا که تنها تأمین کننده تراشه ذخیره سازی NAND با ظرفیت 512 گیگابایت برای آیفون‌های جدید، شرکت سامسونگ است و این کمپانی کره‌ای توان تولید انبوه با حجم مشخصی را دارد و در نهایت باعث عرضه محدود آیفون XS Max شده است.

در مورد رنگ نیز، مینگ چی کو اعلام کرده که مدل طلایی و خاکستری فضایی آیفون XS Max فروش بیشتری نسبت به نسخه نقره‌ای آن داشته است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420