لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون XS Max بهترین نمایشگر را در میان تمامی تلفن‌های هوشمند دارد

آیفون XS Max بهترین نمایشگر را در میان تمامی تلفن‌های هوشمند دارد

 بررسی‌های انجام شده توسط شرکت Display Mate حاکی از آن است آیفون XS Max باکیفیت‌ترین نمایشگر را در میان تمامی تلفن‌های هوشمند دنیا دارد.

شرکت دیسپلی میت تا پیش از این در زمینه بررسی نمایشگرهای مختلف تعبیه شده در دستگاه‌های گوناگون نظیر تلویزیون‌ها، مانیتورها، تبلت‌ها، لپ تاپ‌ها و تلفن‌های هوشمند فعالیت می‌کند. بر اساس بررسی‌هایی که این کمپانی انجام داده است، اپل در تولید آیفون XS Max تلاش زیادی کرده تا کیفیت نمایشگر این محصول را نسبت به آیفون ایکس 2017 بهبود دهد.

دیسپلی میت اعلام کرده که آیفون XS Max دارای نمایشگری با شدت نور 660 نیت و طیف رنگ sRGB و DCI-P3 است که وضوح تصاویر را در شرایط محیطی مختلف در بر خواهد داشت. این در حالی است که نمایشگر آیفون ایکس 2018 در تست‌های سال گذشته شدت نوردهی 635 نیت داشته است.

انعکاس تصاویر در نمایشگر آیفون XS Max نزدیک به 4.7 درصد نسبت به تمامی تلفن‌های هوشمند مورد بررسی قرار گرفته بیشتر بوده است که بر اساس آن افزایش شدن نور پس زمینه آن باعث کاهش قابل توجه و جبران این خصوصیت در تلفن هوشمند جدید شرکت اپل شده است. در نتایج پایانی بررسی دیسپلی میت از آیفون XS Max مشخص شده است که این تلفن هوشمند دارای بهترین نمایشگر ممکن برای یک تلفن هوشمند بوده است و اپل امسال محصولی باکیفیت‌تر را نسبت به سال گذشته آماده عرضه به بازار کرده است.

این کمپانی در نهایت رتبه A+ را برای کیفیت نمایشگر و وضوح تصاویر نشان داده شده از طریق آن در شرایط مختلف در نظر گرفته است. اپل برای تولید آیفون XS و XS Max با شرکت‌های سامسونگ و ال جی همکاری کرده است، با این حال به نظر می‌رسد که نمایشگر به کار رفته در آیفون‌های جدید اپل حتی از پرچم‌داران ال جی و سامسونگ نیز باکیفیت‌تر بوده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420