لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نسخه مستقل اپلیکیشن Audible به اپل واچ راه یافت

نسخه مستقل اپلیکیشن Audible به اپل واچ راه یافت

 واچ او اس 5 به تازگی به صورت عمومی آماده عرضه شده است و حالا به لطف قابلیت‌های این سیستم عامل، اپلیکیشن‌های ارائه دهنده محتوای صوتی می‌توانند به صورت مستقل در اپل واچ فعالیت کنند.

بر همین اساس، اپلیکیشن Audible در آپدیت جدید خود، امکان پخش محتوای صوتی مبتنی بر کتاب‌های صوتی و پادکست‌ها را به صورت مستقل به کاربران ارائه داده است. کاربرانی که از این نسخه از اپلیکیشن در واچ او اس 5 استفاده می‌کنند، از همین حالا می‌توانند با استفاده از آپدیت جدید Audible بدون نیاز به آیفون خود به پادکست‌ها و کتاب‌های صوتی گوش کنند.

محتوای صوتی و کتاب‌های صوتی ارائه شده در Audible از طریق بلوتوث به هندزفری یا اسپیکرهای مختلف متصل می‌شود و کاربران می‌توانند به صورت رایگان از آن برای گوش کردن به محتوای مختلف دسترسی داشته باشند. استفاده مستقل از اپل واچ باعث می‌شود تا کاربران برای انجام کارهای مختلف نیاز کمتری به آیفون داشته باشند و بسیاری از قابلیت‌ها را تنها از روی مچ دست خودشان و مشخصاً با استفاده از ساعت هوشمند انجام دهند.

تا پیش از این، کاربرانی که از اپل واچ سلولار به همراه ایرپادهای بی‌سیم استفاده می‌کردند می‌توانستند از طریق اپل موزیک، بدون نیاز به آیفون، به آرشیوهای موسیقی دسترسی داشته باشند و حالا اپلیکیشن Audible به آن‌ها امکان دسترسی به پادکست‌ها و کتاب‌های صورت را نیز می‌دهد.

برخی از محتوای این اپلیکیشن به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته و در عین حال برخی دیگر از آن‌ها تنها با خرید و پرداخت هزینه به صورت دیجیتالی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این اپلیکیشن به صورت رایگان در اپ استور ارائه شده است و کاربران می‌توانند با مراجعه به لینک دانلود Audible در اپ استور به آن دسترسی داشته باشند و آن را روی آیفون یا اپل واچ خود نصب کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373