لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

محتوای غیراخلاقی از سرویس‌های اپل حذف می‌شوند

محتوای غیراخلاقی از سرویس‌های اپل حذف می‌شوند

 توسعه دهندگان اسپاتیفای در حال تست و بررسی قابلیت‌های ویژه برای سیستم پیشنهاد دهی این سرویس پخش موسیقی هستند.

بر اساس جدیدترین گزارش وب سایت Hypebot توسعه دهندگان تصمیم دارند تا الگوریتم تشخیص سلیقه موسیقی کاربران اسپاتیفای را تغییر دهند تا کاربران بتوانند از طریق آن به صورت دستی نیز به شخصی سازی و بهبود موسیقی‌های پیشنهادی کمک کنند.

در این قابلیت از کاربران درخواست می‌شود تا به پلی لیست‌های دیگران رأی دهند و یا موسیقی‌هایی که بیشتر به آن علاقه دارند را انتخاب کنند. این قابلیت در نهایت باعث می‌شود تا کاربران بتوانند در هر زمان به نحوه انتخاب موسیقی‌های پیشنهادی خود دسترسی داشته باشند و در آن دخل و تصرف کنند.

این قابلیت نه تنها در پایان یافتن یک آلبوم موسیقی، بلکه به بهبود روند گوش کردن آهنگ‌ها در حالت شافل نیز کمک می‌کند تا موسیقی‌ها بر اساس انتخاب الگوریتم مبتنی بر هوش مصنوعی انتخاب شوند. تا پیش از این نیز اسپاتیفای با استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی سلیقه کاربران را یاد می‌گرفت و آهنگ‌هایی مشابه را به آن‌ها ارائه می‌داد، اما حالا قابلیت جدید یاد شده به کاربران اجازه می‌دهد تا با سرعت و دقت بیشتری به موسیقی‌ها دسترسی پیدا کنند. گفتنی است که این قابلیت برای کاربران رایگان و کاربرانی که از طریق خرید گیفت کارت اسپاتیفای اقدام به تهیه اکانت پریمیوم کرده‌اند، ارائه خواهد شد.

توسعه دهندگان اسپاتیفای همواره در حال تست قابلیت‌های جدید هستند که در این میان، برخی از کاربران نیز به صورت داوطلبانه از این قابلیت‌های جدید به صورت تست استفاده می‌کنند. بر همین اساس، قابلیت‌هایی که کارآمدتر باشند و عیب‌های مختلف در آن‌ها برطرف شده باشد به صورت عمومی آماده عرضه به تمامی کاربران خواهند شد.

الگوریتم تشخیص سلیقه موسیقی در اسپاتیفای یکی از مهم‌ترین برگ برنده‌های این سرویس پخش به حساب میاید که باعث می‌شود تا بسیاری از کاربران اسپاتیفای را به سرویس‌های پخش موسیقی دیگر نظیر اپل موزیک ترجیح دهند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373