لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیا قاب آیفون ایکس با آیفون XS سازگار است

آیا قاب آیفون ایکس با آیفون XS سازگار است

 آیفون XS به طور کامل مشابه با آیفون ایکس 2017 طراحی و تولید شده است. این دو تلفن هوشمند دارای نمایشگرهای 5.8 اینچی به همراه ابعادی یکسان هستند.

علاوه بر ابعاد یکسان، اپل ظاهر این دو تلفن هوشمند را به طور کامل شبیه به هم طراحی کرده است که این مسئله باعث می‌شود تا بسیاری از لوازم جانبی آیفون ایکس 2017 با آیفون XS سازگار باشد. در این میان، یک سؤال بسیار مهم وجود دارد و آن هم این است که آیا قاب آیفون ایکس 2017 با آیفون XS سازگار است یا کاربران آیفون‌های امسال مجبور به خرید و استفاده از قاب‌هایی جدید خواهند بود؟

بسیاری از کاربران آیفون ایکس 2017 شاید تصمیم داشته باشند تا گوشی جدید امسال را خریداری کنند و به همین دلیل پاسخ به سؤال فوق برای آن‌ها بسیار مهم خواهد بود. پاسخ این سؤال باعث می‌شود تا کاربران بتوانند تصمیم به خرید یک قاب جدید و فروش اکسسوری قدیمی خود کنند و یا آن را برای دستگاه قدیمی خود نگه دارند.

آیا قاب آیفون ایکس با آیفون XS سازگار است

به صورت خلاصه باید گفت که همه قاب‌های آیفون ایکس 2017 با آیفون XS سازگار نیستند. ابعاد هر دو آیفون یاد شده 143.6 x 70.9 x 7.7میلی متر است و این دو تلفن هوشمند هیچ تفاوتی از این لحاظ با یک دیگر ندارند. این مسئله ممکن است به این دیدگاه که قاب آیفون XS با آیفون ایکس 2017 یکسان است، قوت ببخشد.

با این حال فاصله لنزهای دوربین‌ها بیشتر شده است و اندازه دوربین پشتی آیفون XS تا حدودی کشیده‌تر از آیفون ایکس 2017 شده است. اندازه دوربین آیفون XS 25.50 میلی متر است و این اندازه برای آیفون ایکس 24.13 میلی متر است. بر همین اساس، اگر بخش دوربین قاب آیفون ایکس 2017 تا حدودی کوچک در نظر گرفته شده باشد، این قاب قابل استفاده در آیفون XS نخواهد بود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420