لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اطلاعات جدید از ایرپاور در دفترچه راهنمای آیفون XS منتشر شد

اطلاعات جدید از ایرپاور در دفترچه راهنمای آیفون XS منتشر شد

 حدس و گمان‌ها در مورد شکست پروژه تولید و عرضه ایرپاور توسط اپل به تازگی منتشر شده است و حالا اطلاعات جدید منتشر شده از دفترچه راهنمای آیفون XS حاکی از آن است که اپل هنوز تصمیمی برای تسلیم شدن در برابر چالش‌های پیش روی تولید ایرپاور ندارد.

در دفترچه راهنمای آیفون XS نحوه قرار دادن این تلفن هوشمند و شارژ آن با استفاده از ایرپاور را توضیح داده است. در دفترچه راهنمای آیفون جدید این نوشته آمده است.

آیفون را به گونه‌ای که نمایشگر آن به سمت بالا باشد روی ایرپاور یا یک شارژر بی‌سیم با استاندارد Qi قرار دهید. شما همچنین می‌توانید از کانکتور لایتنینگ برای شارژ آیفون و همچنین اتصال اکسسوری‌های مختلف استفاده کنید.

این اطلاعات تا پیش از این نیز در دفترچه آیفون ایکس 2017 نیز منتشر شده بود و حالا معلوم نیست که تکرار چاپ این نوشته، نشانه‌ای از تلاش اپل برای عرضه ایرپاور است و یا این مسئله تنها به اشتباه چاپی در دفترچه راهنمای آیفون‌ها باز می‌گردد. ایرپاور در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان 2017 معرفی شده با این حال شرکت اپل اعلام کرده بود که این شارژر بی‌سیم را تا سال 2018 آماده عرضه به بازار می‌کند؛ اما اپل از این محصول در جریان رویداد دوازدهم سپتامبر 2018 هیچ حرفی از عرضه آن به میان نیاورد.

اطلاعات مربوط به ایرپاور در حالی منتشر می‌شود که بسیاری از تحلیلگران تا پیش از این اعلام کرده بودند که این محصول یکی از پروژه‌های شکست خورده اپل است که هرگز آماده عرضه به بازار نخواهد شد. استدلال این تحلیلگران بر این پایه بود که اپل در بسیاری از زمینه‌های نرم افزاری، سخت افزاری، تأمین قطعات و اسمبل این محصول برای تولید انبوه ایرپاور با مشکلات بسیار مهمی مواجه است.

البته باید به یاد داشت که هنوز دو ماه تا پایان سال 2018 باقی مانده است و اپل می‌تواند ایرپاور را تا پیش از شروع سال جدید میلادی آماده عرضه به بازار کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420