لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پشتیبانی از گوگل مپس به کارپلی اضافه شد

پشتیبانی از گوگل مپس به کارپلی اضافه شد

اپل به تازگی نسخه عمومی آی او اس 12 را آماده عرضه به کاربران کرده است و حالا یکی از قابلیت هایی که در این نسخه توسط کاربران کشف شده، امکان پشتیبانی از گوگل مپس در سیستم پخش کارپلی است.

کاربران با استفاده از این قابلیت میتوانند آیفون های خود را به سیستم پخش اتومبیل های مبتنی بر کارپلی متصل کرده و از طریق آن اپلیکیشن گوگل مپس را برای مسیریابی و پیدا کردن نقاط مختلف پیدا کنند. تا پیش از این کاربران تنها محدود به استفاده از اپلیکیشن نقشه مسیریابی اپل مپس بوده اند، این در حالی است که بسیاری از کاربران تمایل بیشتری به استفاده از اپلیکیشن نقشه گوگل داشته اند.

اپل به طور مشخص این قابلیت را در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان 2018 و همزمان با معرفی آی او اس 12 معرفی کرده بود و حالا این قابلیت به صورت عمومی در اختیار تمامی کاربران قرار گرفته است. کاربران برای استفاده از گوگل مپس از طریق کار پلی نیاز به نصب آی او اس 12 روی آیفون خود و همچنین به روز رسانی اپلیکیشن گوگل مپس به نسخه 5.0 را دارند.

پس از نصب آپدیت های یاد شده و همچنین فعال سازی کارپلی، اپلیکیشن گوگل مپس میتواند موقعیت مکانی اتومبیل را از طریق جی پی اس آیفون تشخیص داده و بر اساس آن مسیرهای مختلف را برای رانندگی انتخاب کنند.

علاوه بر گوگل مپس کاربران میتوانند از اپلیکیشن مسیریابی ویز نیز برای پیدا کردن مسیرهای مختلف از طریق کارپلی نیز استفاده کنند. آی او اس 12 به طور مشخص امکان استفاده از اپلیکیشن های شخص ثالث را روی کارپلی دارد و از همین لحاظ کاربران انتخاب بهتری برای مدیریت و استفاده از سرویس های مختلف دارند.

این مسئله در کنار اینکه سرویس کار پلی به تازگی روی برخی از سیستم های صوتی و پخش متفرقه اتومبیل ها نیز ارائه شده است، باعث میشود تا در آینده نزدیک بتوانیم شاهد افزایش استفاده از کارپلی در اتومبیل ها باشیم. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420