لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آی او اس 12 روی بیش از 10 درصد از دستگاه‌ها نصب شده است

آی او اس 12 روی بیش از 10 درصد از دستگاه‌ها نصب شده است

 آی او اس 12 به تازگی از طرف اپل آماده عرضه به کاربران عادی شده است و حالا آمارهای منتشر شده حاکی از آن است که این تلفن هوشمند در طول 48 ساعت پس از شروع فرایند عرضه، روی 10 درصد از دستگاه‌ها نصب شده است.

این اطلاعات از طرف شرکت Mixpanel منتشر شده است که طی آن مشخص شده که آی او اس 12 رشد کمتری نسبت به آی او اس 11 و آی او اس 10 در میان کاربران داشته است. البته باید یاد آور شد که آی او اس 11 تنها در بیست و چهار ساعت اول روی 10 درصد از دستگاه‌ها نصب شده بود و این مقدار برای آی او اس 10 در بیست و چهار ساعت اول معادل 14.45 درصد بوده است.

به گفته تحلیلگران، این مسئله احتمالاً مربوط به وجود باگ‌های احتمالی در آی او اس 12 خواهد بود. سال گذشته نسخه عمومی اولیه آی او اس 11 با باگ‌های قابل توجهی همراه بود که بعدها اپل آن‌ها را برطرف کرده بود. بر همین اساس، پیش بینی می‌شود تا کاربران تصمیم گرفته‌اند تا دستگاه خود را از آی او اس 12.1 به بعد ارتقا دهند تا باگ‌های احتمالی اولیه در آی او اس 12 برطرف شود.

با وجود اینکه موج ارتقا به آی او اس 12 کمتر از حد انتظار است، اپل در توسعه آن تلاش زیادی کرده تا بازدهی دستگاه‌ها را از طریق آن افزایش دهد بر همین اساس، آیفون‌های ارتقا یافته به آی او اس 12 از لحاظ بازدهی بسیار مناسب‌تر از قبل کار می‌کنند. بر اساس بررسی‌های انجام شده، آیفون 6 پلاس ارتقا یافته به آی او اس 12 تا 40 درصد بازدهی بیشتری نسبت به قبل دارد و سرعت باز کردن کیبورد در آن تا 50 درصد بهبود داشته است. کاربران از همین حالا می‌توانند با مراجعه به بخش Software Update می‌توانند آی او اس 12 را برای دستگاه‌های خود دریافت و آن را نصب کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420