لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تصاویری از شروع عرضه آیفون XS و اپل واچ سری 4 در اپل استورها

تصاویری از شروع عرضه آیفون XS و اپل واچ سری 4 در اپل استورها

شرکت اپل از روز گذشته فرایند عرضه و فروش آیفون XS به همراه اپل واچ سری 4 را شروع کرده و حالا موجی عظیم از مشتریان به سمت استفاده، بررسی و خرید این محصولات به اپل استورها مراجعه کرده است.

 

باوجود مشکلات لجستیکی که در دو روز گذشته اپل استورها با آن مواجه بودند، بسیاری از مشتریان توانسته‌اند به اپل استورها راه پیدا کنند و محصولات مورد نظر خود را خریداری کنند. اپل استورهایی که آیفون XSو XS Max را به همراه اپل واچ سری 4 آماده فروش کرده بودند، از ساعت 8 صبح روز گذشته آماده ارائه محصولات جدید شرکت اپل هستند و مراجعه کنندگان می‌توانند این محصولات را از آن‌ها خریداری کنند.

 

تا پیش از باز شدن درب‌های اپل استورها موج عظیمی از طرف داران محصولات اپل در پشت درب صف کشیده بودند و منتظر شروع ساعت کاری اپل استورها بوده‌اند. مراجعه کنندگان برای حضور در اپل استورها باید از قبل وقت رزرو کرده باشند تا بتوانند با مراجعه به فروشگاه، محصولات مورد نظر خود را خریداری کنند.

 

به طور کل بازگشایی اپل استورها در اولین روز عرضه محصولات جدید اپل، یکی از مهم‌ترین رویدادهای هر ساله شرکت اپل به حساب میاید که با سروصدای خبری بسیار زیادی همراه است.

تیم کوک نیز به عنوان مدیر عامل اجرایی شرکت اپل طی نوشته‌ای در حساب رسمی توییتر خود این روز را به عنوان یکی از مهم‌ترین روزهای شرکت اپل اعلام کرده که در آن کاربران با مراجعه به اپل استورها می‌توانند برای اولین بار با محصولات جدید کار کنند و آن‌ها را در دست بگیرند.

گفتنی است که طی این اتفاق، مشخص شده است که آیفون XS و اپل واچ سری 4 با یک روز تأخیر و مشخصاً از امروز شنبه نیز در بازار ایران آماده فروش و عرضه شده‌اند و کاربران ایرانی نیز میتوانند این محصولات را در بازار خریداری کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373