لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیپد پرو 2018 می‌تواند تصاویر 4K را به مانیتورها انتقال دهد

آیپد پرو 2018 می‌تواند تصاویر 4K را به مانیتورها انتقال دهد

پس از فاش شدن اطلاعات مربوط به آیپد پرو 2018 در کدهای نسخه بتای آی او اس 12.1 تحلیلگران سرنخی از امکان انتقال تصویر از آیپد به مانیتورها با کیفیت 4K پیدا کرده‌اند.

تا پیش از این، دستگاه‌های متنی بر سیستم عامل آی او اس می‌توانستند از طریق درگاه لایتنینگ به HDMI تصاویر را به مانیتورها و نمایشگرهای دیگر منتقل کنند؛ اما اطلاعات اخیر فاش شده حاکی از آن است که آیپد پرو 2018 مجهز به درگاه USB-C بوده و از طریق کابل‌های تبدیل مبتنی بر این درگاه امکان انتقال تصاویر 4K را به نمایشگرها دارند.

تا پیش از این نیز مینگ چی کو تحلیلگر سرشناس محصولات شرکت اپل اعلام کرده بود که آیپد پرو 2018 به منظور ارائه قابلیت‌های بیشتر مجهز به درگاه USB-C خواهد شد. مینگ چی کو در ادامه بررسی‌های خود اعلام کرده بود که اطلاعات یاد شده را از طریق زنجیره‌های تأمین شرکت اپل به دست آورده است.

علاوه بر این، درگاه USB-C در آیپد پرو 2018 باعث می‌شود تا در کنار امکان انتقال تصاویر 4K به نمایشگرها، امکان استفاده از آداپتورهای فست شارژ نیز در این محصولات میسر شود. بر همین اساس، اپل احتمالاً در بسته بندی آیپد پرو 2018 آداپتورهای 18 واتی فست شارژ را به کاربران ارائه خواهد داد.

در صورت حقیقت داشتن این شایعات، آیپد پرو 2018 دومین محصول پس از سری مک بوک‌ها به حساب میاید که دستخوش تغییر پورت‌های کاربردی می‌شود و به جای درگاه‌های دیگر مجهز به پورت یو اس بی سی می‌شود. اطلاعات فاش شده دیگر از این محصول حاکی از آن است که نمایشگر استفاده شده در آن از پنل IPS ال سی دی خواهد بود.

گفتنی است که هنوز اطلاعات دقیقی از زمان معرفی و عرضه آیپد پرو 2018 در دست نیست و هنوز معلوم نیست که این محصول چه زمانی آماده عرضه به بازار خواهد شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420