لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

وجود آیپد پرو مجهز به فیس آیدی برای بار دیگر تایید شد

وجود آیپد پرو مجهز به فیس آیدی برای بار دیگر تایید شد

اپل به تازگی نسخه بتای آی او اس 12.1 را برای تسعه دهندگان منتشر کرده است و حالا برخی از افراد با بررسی این سیستم عامل، ردپایی از آیپد پرو مجهز به فیس آیدی را پیدا کرده اند.

اطلاعات فاش شده حاکی از نام iPad2018fall است که ترجمه آن «آیپد پاییز 2018» میشود. بر همین اساس، مشخص شده است که اپل حتی با گذشت کنفرانس پاییزی خود، تصمیم دارد تا در چند روز یا چند ماه آینده از آیپد پرو مجهز به فیس آیدی رونمایی کند.

تا پیش از این نیز اطلاعاتی مربوط به آیپد پرو 2018 با سایز 11 و 13 اینچ در آی او اس 12 فاش شده بود؛ این در حالی است که شرکت اپل در جریان رویداد 12 سپتامبر 2018 تنها از سه مدل جدید آیفون به همراه اپل واچ سری 4 رونمایی کرد.

عدم رونمایی آیپد جدید از طرف شرکت اپل در رویداد پاییزی، به مدت دو هفته به شایعات مربوط به این محصول پایان داده بود. اما حالا از روز سه شنبه هفته گذشته و همزمان با عرضه بتای اول آی او اس 12.1 اطلاعات مربوط به آیپد پرو 2018 به همراه فیس ایدی دوباره تایید شده است.

بر اساس اطلاعات فاش شده، آیپد پرو 2018 قرار است با طراحی نمایشگر بدون حاشیه تولید شود که در آن دوربین ترودپت برای تعبیه تاچ آیدی نیز تعبیه شده است. آیکون های فاش شده از آیپد پرو 2018 حاکی از آن است که تعبیه فیس ایدی باعث ایجاد ناچ یا همان بریدگی در بخش بالایی یا پایینی دستگاه نشده است؛ اما آیپد پرو 2018 به دلیل وجود این بخش با حاشیه ای بسیار نازک طراحی و تولید میشود.

اطلاعات فاش شده حاکی از آن است که اپل تصمیم دارد نهایتا تا پایان آذر 1397 از آیپد پرو 2018 رونمایی کند، با این حال این محصول در جریان رویدادیحاص معرفی نشده است و هنوز معلوم نیست که ایا اپل برای عرضه این محصول رویدادی جدید را برگزار میکند و یا همانند مک بوک پر 2018 آن را بدون معرفی آماده عرضه خواهد کرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420