لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل به سفارش بسیاری از مشتریان آیفون XS و XS Max پاسخ نداد

اپل به سفارش بسیاری از مشتریان آیفون XS و XS Max پاسخ نداد

فرایند فروش آیفون XS و XS Max از روز گذشته در اپل استورهای رسمی سراسر دنیا آغاز شده است و حالا مشخص شده که بسیاری از مشتریان این تلفن‌های هوشمند به دلیل مشکلات لجستیکی اپل امکان خرید این محصولات را در روز اول نداشته‌اند.

مشتریان آیفون XS و XS Max که به صورت حضوری و یا غیرحضوری از طریق اپلیکیشن Apple Store اقدام به ثبت نام برای حضور در اپل استورهای رسمی را کرده بودند، به دلیل مشکلات لجستیکی امکان دسترسی به این تلفن‌های هوشمند را نداشته‌اند. اپل طی ایمیلی به تمامی مشتریانی که از طریق اپلیکیشن Apple Store اقدام به ثبت نام کرده بودند، اعلام کرده که این مشکل به افزایش بی سابقه میزان سفارش‌های دریافتی مربوط بوده است و همین مسئله باعث شده تا بسیاری از اپل استورها در سراسر جهان نتوانند پاسخگوی تقاضای مشتریان باشند.

اپل از مشتریان درخواست کرده تا در صورت تمایل خرید آیفون XS و XS Max را تا چند روز به تعویق بی اندازند تا ضمن تأمین موجودی فروشگاه‌ها، کارکنان نیز بتوانند به حجم درخواست‌ها پاسخگو باشند. اپل همچنین در پایان ایمیل خود بابت مشکلات ایجاد شده از کاربران و مشتریان عذرخواهی کرده است و اعلام کرده که این مشکل به زودی برطرف خواهد شد.

فرایند عرضه آیفون XS و XS Max در حالی با استقبال بی سابقه مواجه شده است، که سال گذشته، صف‌های مقابل اپل استورها در زمان عرضه آیفون 8 و آیفون 8 پلاس تقریباً خالی بود و موج استقبال از این تلفن‌های هوشمند بسیار کمتر از حد انتظار بوده است.

در این میان، امسال حجم درخواست برای خرید آیفون‌های جدید بیش از حد انتظار بوده است و اپل امکان تأمین و شارژ موجودی فروشگاه‌های رسمی خود را نداشته است و به همین دلیل برخی از مشتریان اقدام به خرید دستگاه مورد نظر خود از طریق فروشگاه‌های غیررسمی کرده‌اند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420