لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

رم آیفون XS، XS Max و XR مشخص شد

رم آیفون XS، XS Max و XR مشخص شد

یکی از مواردی که اپل هیچ‌گاه در مورد آن در معرفی آیفون‌های جدید خود نمی‌پردازد، میزان حافظه رم آیفون‌ها است. در این میان، اخیراً و مشخصاً پس از آماده شدن دستگاه‌های جدید برای عرضه و فروش، میزان رم آیفون XS، XS Max و XR مشخص شده است.

حافظه رم آیفون‌ها معمولاً از طریق شرکت‌های ارائه دهنده خدمات مخابراتی در کشورهای مختلف مشخص می‌شود و اپل هرگز اطلاعاتی در مورد آن ارائه نمی‌دهد. در این میان، اپل مجبور است برای ثبت آیفون‌های جدید در سازمان‌های مخابراتی اطلاعات سخت افزاری کامل آن‌ها را ارائه دهد.

بر همین اساس، سازمان مخابراتی چین (TENAA) اخیراً در سندی اطلاعات مربوط به سخت افزار آیفون‌های جدید را منتشر کرده است که طی آن میزان حافظه رم آیفون XS، XS Max و XR مشخص شده است. علاوه بر میزان رم، یکی دیگر از اطلاعاتی که اپل هرگز در مورد آن سخن نمی‌گوید، ظرفیت باتری آیفون‌ها است که به تازگی توسط سازمان ارتباط چین فاش شده است.

بر اساس اطلاعات فاش شده توسط TENAA حافظه رم آیفون XS Max معادل 4 گیگابایت بود و ظرفیت باتری آن نیز 3174 میلی آمپر ساعت خواهد بود رم آیفون XS نیز همانند نسخه 6.5 اینچی معادل 4 گیگابایت بود و ظرفیت باتری آن 2658 میلی آمپر ساعت است. اپل امسال در تولید آیفون‌های خود ظرفیت باتری را به طرز قابل توجهی افزایش داده است.

از طرف دیگر، رم آیفون XR که نسخه میان رده و ارزان قیمت گوشی‌های امسال اپل به حساب میاید، معادل 3 گیگابایت بوده و ظرفیت باتری آن نیز معادل 2942 میلی آمپر ساعت است.به طور کل و با توجه به اطلاعات منتشر شده از سازمان ارتباط چین می‌توان به این نتیجه رسید که آیفون XR به عنوان ارزان قیمت‌ترین گوشی امسال، توان پردازشی قابل توجهی نسبت به آیفون 8 پلاس و حتی آیفون ایکس 2017 دارد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420