لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سرعت دانلود آیفون 10 اس بسیار بیشتر از نسل های قبلی است

سرعت دانلود آیفون 10 اس بسیار بیشتر از نسل های قبلی است

 تنها چند روز به عرضه عمومی آیفون 10 اس از طریق اپل استورها باقی مانده است و حالا بررسی های اخیر حاکی از آن است که سرعت دانلود آیفون 10 اس بسیار بیشتر از نسل های قبلی گوشی های اپل است.

بر اساس تست های انحام شده توسط SpeedSmart حاکی از آن است که سرعت ارتباط ال تی ای در آیفون 10 اس نسبت به بسیاری از گوشی های عرضه شده در بازار آمریکا بهتر است. اسپید اسمارت بر این ادعا است که سرعت دانلود و ارتباط ال تی ای آیفون 10 اس در مقایسه با آیفون 10 که سال گذشته توسط اپل رونمایی شد نیز بسیار بهتر است و از همین لحاظ اپل مشکلات مربوط به کاهش سرعت دانلود در گوشی های خود را برطرف کرده است.
تا پیش از این، بسیاری از تخلیلگران و شرکت های رقیب اپل، نظیر سامسونگ کاهش سرعت دانلود آیفون 10 در شبکه ال تی ای را مورد تمسخر قرار داده بودند. تا پیش از سال 2017 اپل با شرکت کوالکام در زمینه تامین قطعات تراشه مودم ال تی ای برای آیفون ها همکاری میکرد؛ اما کشمکش های قانونی رخ داده در سال 2017 باعث شد تا اپل میزان سفارش های این تراشه را به کوالکام کاهش دهد و در عین حال با شرکت های دیگر همکاری کند.
همکاری ابتدایی اپل با شرکت های رقیب کوالکام در سال گذشته باعث شده بود تا سرعت دانلود در شبکه ال تی ای آیفون ایکس کاهش پیدا کند؛ اما حالا اپل امسال با معرفی آیفون 10 اس این مشکل را برطرف کرده است و تراشه های ارتباطی بهینه تری را آماده تعبیه در این تلفن هوشمند کرده است.
بررسی های اسپید اسمارت در مراحل بعدی نیز نشان داده که سرعت دانلود آیفون 10 اس در شبکه ال تی ای حتی نسبت به بسیاری از گوشی های اندرویدی پرچمدار در بازار بیشتر است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420