لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

جعبه گشایی آیفون Xs Max طلایی

جعبه گشایی آیفون Xs Max طلایی

آیفون XS Max به همراه نسخه 5.8 اینچی این تلفن هوشمند در حال عرضه به بازار هستند و اولین محموله‌های مربوط به پیش فروش این تلفن‌های هوشمند در حال ارسال است. در این میان یکی از کاربران یوتیوب ویدیوی جعبه گشایی آیفون XS Max را منتشر کرده است.

Marques Brownlee یکی از یوتیوبرهای معروفی است که چندین سال است که در زمینه بررسی محصولات دیجیتالی و خصوصیات تولیدات شرکت اپل فعالیت می‌کند. او به تازگی اقدام به ضبط و انتشار ویدیوی جعبه گشایی آیفون XS Max کرده است. در این ویدیو هر دو تلفن هوشمند مرود بررسی در رنگ طلایی انتخاب شده‌اند، چرا که تا پیش از این دو رنگ نقره‌ای و خاکستری فضایی از طریق آیفون ایکس 2017 مورد بررسی قرار گرفته بود و حالا آنچه بیشتر مورد انتظار کاربران است، نسخه طلایی این تلفن هوشمند است.

در ویدیوی منتشر شده، مشخص شده که اپل از دو والپیپر کاملاً مجزا برای آیفون XS و آیفون XS Max طلایی استفاده کرده است. البته این دو والپیپر به طور کامل شبیه هم هستند با این حال دو تصویر یاد شده متفاوت هستند. 

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

 در جعبه گشایی آیفون XS Max مشخص شده است که اپل از شارژرهای 5 واتی در بسته بندی آن‌ها استفاده کرده است و هنوز زمان عرضه آداپتورهای فست شارژ در جعبه آیفون‌ها فرا نرسیده است. اپل همچنین امسال دانگل تبدیل لایتنینگ به جک 3.5 میلی متری را حذف کرده است و کاربران برای استفاده از هدفون‌های مبتنی بر این درگاه مجبور به خرید دانگل لایتنینگ به جک 3.5 میلی متری به صورت جداگانه هستند.

ویدیوی جعبه گشایی آیفون XS Max منتشر شده یکی از بهترین ویدیوهای جعبه گشایی ممکن برای محصولات الکترونیکی امروزی است؛ چرا که این ویدیو زمان زیادی را برای بررسی جز به جز موارد ویدیو صرف نمی‌کند و به صورت کوتاه و خلاصه تمامی موارد مهم و اصلی درون جعبه را به طور کاملاً سریع مورد بررسی قرار می‌دهد. 

​شما میتوانید ویدیوی آنباکسینگ آیفون XS Max توسط تیم تحریریه اِن آی سی را نیز مشاهده کنید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373