لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قیمت اپل واچ و ایرپاد گران نخواهد شد

قیمت اپل واچ و ایرپاد گران نخواهد شد

قیمت اپل واچ و ایرپاد گران نخواهد شد

گزارش‌های تکمیلی جدید در مورد افزایش تعرفه مالیاتی دولت آمریکا روی محصولات اپل حاکی از آن است که قیمت اپل واچ و ایرپاد طی این اقدام افزایش نخواهد یافت.

بر اساس جدیدترین گزارش خبرگزاری بلومبرگ، شرکت اپل در نتیجه رایزنی‌های مختلف با دولت آمریکا توانسته قیمت اپل واچ و ایرپاد را از قانون افزایش تعرفه‌های مالیاتی جدید معاف کند. بر اساس این گزارش تمامی پوشیدنی‌های هوشمند و ابزارهای سلامتی هوشمند نظیر اپل واچ و ایرپاد از مالیات جدید در نظر گرفته شده معاف شده‌اند و قیمت آن‌ها دستخوش افزایش نخواهد شد.

در متن کامل تبصره جدید آمده است که تمامی دستگاه‌هایی که از ارتباط بی‌سیم استفاده می‌کنند و تا پیش از این تحت تأثیر قانون افزایش تعرفه مالیاتی جدید می‌شدند، شامل هوم پاد، هدفون‌های بیست و سری محصولات ایرپورت و تایم کپسول مشمول این قانون می‌شوند.

با این حال ایرپاد و اپل واچ از ماه سپتامبر به بعد مشمول این قانون نمی‌شوند و قیمت آن‌ها دستخوش تغییرات اخیر نخواهد شد. تا پیش از این نیز تیم کوک به عنوان مدیر عامل اجرایی شرکت اپل اعلام کرده بود که این کمپانی در مورد قانون جدید تصویب شده در مورد تعرفه‌های مالیاتی «خوش بین» است و به دنبال رایزنی برای رسیدن به یک راه حل معقولانه با دولت آمریکا است.

البته باید ذکر کرد که با وجود عدم تغییر قیمت اپل واچ و ایرپاد محصولات دیگر شرکت اپل شامل تمامی کابل‌ها و لوازم جانبی اورجینال که در چین اسمبل و به صورت انبوه تولید می‌شوند، در آینده دستخوش افزایش قابل توجه قیمت خواهند شد. شرکت اپل همچنین لیستی از محصولات تحت تأثیر در قانون مالیانی جدید را منتشر کرده است که طی آن این کمپانی باید مالیات محصولاتی که مجموعاً بیش از 200 میلیارد دلار ارزش دارند را به دولت آمریکا پرداخت کند. تمامی این محصولات شرکت اپل در آمریکا طراحی و توسعه داده می‌شوند با این حال تولید انبوه آن‌ها به شرکت‌های چینی واگذار شده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373