لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

عکس های هنری گرفته شده با دوربین آیفون XS

عکس های هنری گرفته شده با دوربین آیفون XS

هنوز آیفون های جدید آماده عرضه به بازار نشده اند و بسیاری از علاقه مندان منتظر شروع فرایند فروش این محصولات هستند. در این میان، یکی از عکاسان حرفه تصاویری هنری با دوربین آیفون XS منتشر کرده است.

Austin Mann یک عکاس حرفه است که در چند سال گذشته با همکاری شرکت اپل توانسته نسخه جدید آیفون ها را زود تر از زمان عرضه به دست آورد و با آنها از مکانهایی عجیب و غریب تصاویری منحصر به فرد و ویژه ثبت کند. او امسال نیز تصاویری ویژه را با استفاده از دوربین آیفون XS ثبت کرده است.

Mann برای ثبت این تصاویر به منطقه «زنگبار» واقع در کشور آفریقایی تانزانیا رفته است و با دوربین آیفون XS که در دست داشته تصاویری حرفه ای را گرفته است. او عکس های خود را از طریق PetaPixel. به اشتراک گذاشته است تا همگان بتوانند با مشاهده آنها لذت ببرند. 

جدای از اینکه این تصاویر تا چه میزان زیبا است و عکاس این تصاویر تا چه حد حرفه ای است، کیفیت تصاویر گرفته شده بسیار خوب است. در حقیقت اپل در تولید دوربین آیفون XS تلاش کرده تا یک محصول کاملا حرفه ای و منحصر به فرد را تولید کند. علاوه بر این، بسیاری بر این باور هستند که آیفون XS به لطف دوربین دو لنز 12 مگاپیکسلی یک دوربین دیجیتالی حرفه ای را در حود جای داده است و افراد علاقه مند به عکاسی با استفاده از آن میتوانند آثار هنری و ویژه ای را ثبت کنند.

قابلیت Bokeh نیز در دوربین آیفون XS باعث شده تا این تلفن هوشمند بتواند در حد یک دوربین حرفه ای DSLR کار کند و تصاویر حرفه ای و ویژه ای را برای کاربران ثبت کند. این قابلیت در کنار امکان تشخیص عمق و ویرایش های خودکار با استفاده از پردازنده مبتنی بر هوش مصنوعی باعث شده تا دوربین آیفون XS یکی از بهترین ها در نوع خود باشد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420