لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

واچ او اس 5 به صورت عمومی آماده عرضه به تمامی کاربران شد

واچ او اس 5 به صورت عمومی آماده عرضه به تمامی کاربران شد

شرکت اپل از چند ساعت پیش، مشخصاً از ساعت 9.30 دقیقه دیشب به وقت تهران و هم‌زمان با آی او اس 12 نسخه عمومی واچ او اس 5 را آماده عرضه به تمامی کاربران ساعت‌های هوشمند اپل واچ کرده است.

کاربران اپل واچ از همین حالا می‌توانند از طریق مراجعه به تنظیمات اصلی آیفون، زیر شاخه General و بخش Software update به روز رسانی جدید اپل واچ را دریافت کرده و آن را روی ساعت هوشمند خود نصب کنند.

واچ او اس 5 امکان پشتیبانی از تمامی سری‌های اپل واچ را دارد و کاربران اپل واچ نسل اول، سری 1، سری 2، سری 3 سلولار، سری 3 جی پی اس می‌توانند از همین حالا این نسخه را برای ساعت هوشمند خود دریافت کرده و آن را به صورت OTA نصب کنند. البته واچ او اس 5 قرار است در آینده به صورت پیش‌فرض برای اپل واچ سری 4 آماده عرضه شود. واچ او اس 5 به طور کامل با اپل واچ سری 4 سازگاری دارد و بیشتر قابلیت‌های آن برای اپل واچ جدید توسعه یافته است.

اپل اعلام کرده که برای نصب این نسخه اپل واچ باید حتماً بیشتر از 50 درصد شارژ باتری داشته باشد. علاوه بر این به کاربران توصیه می‌شود تا در حین نصب دستگاه به شارژر باشد تا مشکلات آتی برای ساعت‌های هوشمند ایجاد نشود. به طور کل باید یادآور شد که خاموش شدن ناگهانی در حین نصب به روز رسانی ممکن است باعث خاموشی همیشگی اپل واچ شود به همین دلیل به کاربران توصیه می‌شود تا در این زمینه دقت لازم را به عمل بیاورند.

اپل در توسعه واچ او اس 5 قابلیت‌هایی نظیر واکی تاکی، امکان پخش پادکست‌ها از طریق اپلیکیشن رسمی این رسانه، دسترسی به شورت کات‌های سیری و همچنین واچ فیس‌های جدید را اضافه کرده است. کاربران با استفاده از این قابلیت‌ها می‌توانند به صورت بهینه‌تر و کارآمدتر از ساعت هوشمند خود استفاده کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373