لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل راهی برای حذف ناچ در آیفون XS پیدا کرد

اپل راهی برای حذف ناچ در آیفون XS پیدا کرد

 یکی از نکته‌هایی که در زمان معرفی آیفون XS و XS Max از چشم بسیاری از افراد پنهان ماند، ترفندی بود که اپل برای حذف ناچ در این دو تلفن هوشمند به کار گرفته بود.

والپیپرهای ساخته شده برای آیفون XS و XS Max به گونه‌ای طراحی شده که ناچ بالای نمایشگر در صفحه هوم و منوی اپلیکیشن‌ها مخفی باقی بماند و این بریدگی در اکثر مواقع از دید کاربران پنهان باقی بماند. در اکثر مواقع کاربران تنها صفحه هوم و صفحه قفل را در آیفون XS مشاهده می‌کنند. به همین دلیل، این والپیپرهایی که بخش بالایی آنها مشکی طراحی شده است، باعث می‌شوند تا ناچ یا همان بریدگی بالای نمایشگر دیده نشود.

اپل سال گذشته با معرفی آیفون ایکس اعلام کرد که تاچ یکی از عیوب طراحی این تلفن هوشمند به حساب میاید، با این حال به دلیل تصمیم برای تعبیه دوربین ترودپت در بالای نمایشگر بدون حاشیه، حذف این بریدگی تقریباً غیرممکن بوده است. با این وجود اپل تصمیم گرفته تا در زمان عرضه نسخه بهینه شده این تلفن هوشمند در امسال، با طراحی والپیپر جدید، ناچ را در اکثر مواقع از دید کاربران حذف کند.

البته این مسئله در تولید آیفون XR رعایت نشده است و والپیپرهای این تلفن هوشمند با توجه به رنگ پشتی بدنه آن طراحی شده است. آیفون XR به دلیل داشتن رنگ‌های مختلف، مجهز به والپیپرهای رنگی خاص شده است.

بسیاری از تحلیلگران بر این باور هستند که اپل می‌تواند با ارائه حالت تاریک در آی او اس، فرایند پنهان سازی ناچ را حتی در منوهای اصلی و تنظیمات نیز انجام دهد تا کاربران تنها در برخی از اپلیکیشن‌ها این بریدگی را در بالای نمایشگر ببینند. علاوه بر این، بسیاری از شایعات حاکی از آن هستند که اپل در سال‌های آینده فکری به حال این بریدگی میکند و با استفاده از فناوری‌هایی خاص ابعاد نمایشگر آیفون‌ها را به مستطیل کامل تبدیل میکند تا هیچ حاشیه‌ای در کنار آن وجود نداشته باشد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420