لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون XS Max اپل را به یک برند لوکس تبدیل کرده است

آیفون XS Max اپل را به یک برند لوکس تبدیل کرده است

رفتار اپل در دو سال گذشته در زمینه تولید و عرضه تلفن های هوشمند، بسیار متفاوت تر از سالیان گذشته بوده است و همین مسئله باعث شده تا بسیاری از تحلیلگران بر این باور باشند که آیفون XS Max باعث شده تا اپل به یک برند کاملاً لوکس تبدیل شود.

سال گذشته اپل از آیفون ایکس با قیمت پایه 999 دلار در کنار آیفون 8 و آیفون 8 پلاس رونمایی کرد و امسال نیز با معرفی آیفون XS Max سقف قیمت آیفون‌ها را تا 1449 دلار افزایش داد.

اپل در عین حال در هر دو سال گذشته، از گوشی‌های ارزان قیمت خود نیز رونمایی کرده است این تلفن های هوشمند ارزان قیمت شامل آیفون 8 و آیفون 8 پلاس در سال گذشته و آیفون XR در امسال میشود. به طور کل اپل تلاش کرده تا با تولید محصولات مبتنی بر نمایشگرهای اولد نام خود را به عنوان یک کمپانی فعال در زمینه تولید محصولات بوکس معرفی کند.

اپل در دو سال گذشته سقف آیفون‌ها را به طرز قابل توجهی افزایش داده است. این در حالی است که تقریباً هیچ کمپانی فعالی در زمینه تولید تلفن های هوشمند محصولات خود را با این قیمت عرضه نمی‌کنند.

این مسئله باعث شده تا تحلیلگران بر این اعتقاد باشند که اپل تصمیم دارد تا برند اپل و آیفون را به عنوان محصولاتی لوکس در بازار عرضه کند. بر همین اساس، سال آینده نیز باید شاهد افزایش قیمت گوشی‌های آیفون در بازار باشیم. البته باید به یاد داشت که قیمت پایه آیفون ایکس اس نسبت به پرچمدار سال گذشته هیچ تغییری نکرده است؛ اما سقف قیمت این محصولات افزایش قابل توجهی کرده است.

بر اساس شایعات، اپل تصمیم دارد تا از سال 2020 به بعد عرضه آیفون‌های مبتنی بر نمایشگرهای ال سی دی را کنار بگذارد و تمامی آیفون‌ها را با نمایشگر اولد تولید و عرضه کند. این مسئله در نهایت باعث میشود تا قیمت پایه آیفون‌ها به طرز قابل توجهی افزایش پیدا کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420