لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

توسعه سرویس گوگل اینباکس متوقف میشود

توسعه سرویس گوگل اینباکس متوقف میشود

شرکت گوگل به تازگی تصمیم گرفته است تا توسعه اپلیکیشن گوگل اینباکس را متوقف کند. بر همین اساس، کاربران در آینده نزدیک دیگر به این سرویس دسترسی نخواهند داشت.

سرویس گوگل اینباکس با بلند پروازی‌های بسیار زیاد در سال 2014 از طرف اهالی مانیتن ویوو معرفی شد. گوگل در آن زمان اعلام کرده بود که اینباکس باعث میشود تا روند تعامل کاربران با سرویس‌های ایمیلبه طور کامل متحول خواهد شد و کاربران به صورت سریع‌تر و متمرکزتر میتوانند به ایمیل‌های دریافتی دسترسی داشته باشند.

همین مسئله باعث شده بود تا گوگل اعلام کند که این سرویس در آینده نزدیک، جایگاه اپلیکیشن جیمیل را در تلفن های هوشمند خواهد گرفت. اما در طول 4 سال گذشته، عرضه و توسعه اینباکس باعث عدم توجه‌های بسیار زیاد به اپلیکیشن جیمیل در تلفن های هوشمند شده بود. بر همین اساس، گوگل تصمیم دارد تا در آینده نزدیک توسعه اینباکس را متوقف کرده و تمرکز بیشتری روی سرویس جیمیل کند.

بر همین اساس، گوگل در بیانیه رسمی خود اعلام کرده که خدمات اینباکس را پس از مارس 2019 متوقف میکند و پس از آن روی توسعه هر چه بهتر جیمیل متمرکز خواهد شد. بر اساس ادعای گوگل تعداد کاربران جیمیل و اینباکس به طور مجموع به یک میلیارد نفر در سراسر جهان می‌رسد با این حال این کمپانی تصمیم دارد تا با ترکیب این دو سرویس یک اپلیکیشن یک پارچه‌تر را آماده عرضه به بازار کند.

مسائل مختلفی نظیر عدم پشتیبانی طولانی مدت از آیفون ایکس و عدم آپدیت‌های منظم برای سرویس اینباکس، باعث شده بود تا کاربران تمایل کمتری به استفاده از آن داشته باشند. با این حال گوگل تصمیم دارد تا به جای عرضه منظم به روز رسانی های این سرویس و افزایش تمایل کاربران برای استفاده از آن قصد دارد تا توسعه این سرویس را متوقف کند و به جای آن سرویس جدیدی را برای کاربران آماده عرضه کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373