لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل استورها برای فروش آیفون XS آماده می‌شوند

اپل استورها برای فروش آیفون XS آماده می‌شوند

عرضه آیفون های جدید در آستانه شروع شدن است و حالا اپل استورها در حال آماده سازی برای فروش آیفون XS و اپل واچ سری 4 هستند.

بر همین اساس، بسیاری از پوسترهای قدیمی از دیوارهای اطراف اپل استورها حذف شده اند و حالا قرار است عکس‌های جدید از محصولات تازه این کمپانی جایگزین آنها شوند. علاوه بر این، دکوراسیون تمامی اپل استورهای رسمی در سراسر جهان در حال آماده سازی برای عرضه و فروش آیفون XS و اپل واچ سری 4 خواهند شد.

در روز اول شروع فرایند فروش آیفون XS و اپل واچ سری 4 موج زیادی از خریداران به اپل استورها مراجعه می‌کنند تا این محصولات جدید را خریداری کنند. برخی از افراد حتی از یک یا دو شب قبل از باز شدن اپل استورها در مقابل آنها مستقر می‌شوند تا از جمله اولین کسانی باشند که این محصولات را خریداری می‌کنند و آنها را در دست می‌گیرند. این افراد با تجهیزات زندگی چند روزه در خیابان نظیر چادر و وسایل گرمایشی و غذاهای آماده در مقابل اپل استورها مستقر می‌شوند تا به همه ثابت کنند که تا چه میزان به محصولات اپل تعصب دارند و حاضرند برای خرید زود هنگام دستگاه‌های جدید این کمپانی همه کار انجام دهند.

تا پیش از این پوسترهای نصب شده در اپل استورها مربوط به معرفی و تبلیغ هوم پاد و نسخه قرمز رنگ آیفون 8 و 8 پلاس بوده است که حالا با معرفی دستگاه‌های جدید و شروع فرایند فروش آیفون XS قرار است پوسترهای جدید به آنها اضافه شود.

اپل استورها همچنین تمهیدات ویژه‌ای را برای صف‌های طولانی از افراد منتظر برای خرید این محصولات در نظر می‌گیرند. تعدادی از کارکنان این فروشگاه‌ها در روز اول عرضه و فروش آیفون XS در مقابل درب خروجی صف می‌بندند و کسانی که گوشی‌های جدید را خریداری کرده‌اند را تشویق می‌کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420