لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فروش آیفون XR و XS از مرز 75 میلیون خواهد گذشت

فروش آیفون XR و XS از مرز 75 میلیون خواهد گذشت

اپل به تازگی از گوشی‌های جدید خود شامل آیفون XS و XR رونمایی کرده است و حالا این کمپانی خود را برای عرضه این محصولات آماده میکند.

بر اساس گزارش جدید مینگ چی کو، اپل در زمینه عرضه آیفون XR و XS در بازار بر حسب میزان تقاضا مشکلی ندارند و می‌تواند بدون هیچ گونه تأخیری این تلفن های هوشمند را با توجه به میزان تقاضا در بازار آماده فروش کند. وی بر این باور است که تا پایان سال جاری میلادی اپل بین 75 تا 80 میلیون واحد از آیفون‌ها جدید را به فروش خواهد رساند.

میزان فروش آیفون XR و XS با توجه فرا رسیدن فصل تعطیلات کریسمس تا دو ماه و نیم دیگر، افزایش قابل توجهی پیدا خواهد کرد و اپل می‌تواند سهام خود را با توجه به میزان عرضه این محصولات افزایش دهد. مینگ چی کو همچنین بر این باور است که آیفون XS Max به دلیل سایز بزرگی که دارد، نزدیک به 30 درصد فروش بیشتری نسبت به نسخه 5.8 اینچی خواهد داشت.

در این میان، بین 55 تا 60 درصد از فروش آیفون‌های 2018 تا پایان امسال به آیفون XR مربوط خواهد بود. این تلفن هوشمند به دلیل قابلیت‌های بسیار زیاد نسبت به قیمت نسبتاً پایین آن، بازار هدف بیشتری خواهد داشت و به همین دلیل کاربران بیشتری تمایل به خرید آن پیدا خواهند داشت؛ هر چند که عرضه این تلفن هوشمند نسبت به نسخه های پرچمدار کمی دیرتر شروع خواهد شد.

بر اساس ادعای این تحلیلگر می‌توان به این نتیجه رسید که اپل در گزارش مالی سه ماهه اول 2019 خبرهای مهمی در زمینه موفقیت آیفون‌ها داشته باشد.

گفتنی است که این تحلیلگر در کنار ادعا در مورد آیفون‌های جدید ادعا کرده که اپل تا پایان سال جاری میلادی، بیش از 18 میلیون اپل واچ سری 4 را در بازار جهانی آماده فروش خواهد کرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420