لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تقاضا برای اپل واچ سری 4 بیش از حد انتظار است

تقاضا برای اپل واچ سری 4 بیش از حد انتظار است

 مینگ چی کو، تحلیلگر سر شناس اپل در اولین گزارش خود پس از رویداد دوازدهم سپتامبر اعلام کرده که میزان تقاضا برای اپل واچ سری 4 بیشتر از حد انتظار شرکت اپل بوده است و تعداد بسیار زیادی از این ساعت هوشمند پیش فروش شده است.

وی در ادامه گزارش خود اعلام کرده که ارائه قابلیت‌های بیشتر در اپل واچ سری 4 نسبت به دیگر نسخه‌های این ساعت هوشمند باعث شده تا بسیاری از کاربران تمایل به خرید آن داشته باشند. قابلیت ثبت نوار قلب یا همان الکتروکاردیوگراف باعث شده بسیاری از کاربران تمایل بیشتری به خرید اپل واچ سری 4 نسبت به دیگر ساعت‌های هوشمند موجود در بازار داشته باشند.

بر اساس پیش بینی‌های مینگ چی کو، اپل به دلیل افزایش میزان تقاضا برای این ساعت هوشمند، ممکن است با مشکلات بسیار زیادی در زمینه تأمین این محصول در بازار مواجه شود. بر همین اساس، ممکن است موجودی اپل واچ سری 4 در روز اول عرضه در برخی از اپل استورها تمام شود و دسترسی برای خرید این محصول برای بسیاری از کاربران محدود باشد.

اپل در جریان رویداد دوازدهم سپتامبر 2018 از اپل واچ سری 4 در کنار آیفون XS و XR رونمایی کرد. این ساعت هوشمند مجهز به صفحه نمایش بدون حاشیه شده است. بر همین اساس، قطر نمایشگر تا 4 میلی متر بزرگ‌تر شده و اپل واچ سری 4 با دو سایز 40 و 44 میلی متری تولید و عرضه شده است.

قابلیت‌های دیجیتال کراون در این ساعت هوشمند تغییر پیدا کرده است. دیجیتال کراون در اپل واچ سری 4 مجهز به سنسور تشخیص ضربان قلب شده است و این ساعت هوشمند از طریق آن می‌تواند تغییرات الکتریکی قلب را ردیابی کند و در نهایت نشانه‌های زودهنگام بیماری‌های قلبی و عروقی را پیش بینی کند. این قابلیت باعث شده تا تعداد کاربرانی که به خرید اپل واچ سری 4 تمایل دارند افزایش پیدا کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373