لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اولین محموله پیش فروش آیفون XS و آیفون XR آماده ارسال شد

اولین محموله پیش فروش آیفون XS و آیفون XR آماده ارسال شد

 پیش فروش آیفون XS و XR از جمعه شروع شده است و حالا اپل اولین محموله برای ارسال محصولات را آماده کرده است.

این محصولات به طور مشخص شامل آیفون ایکس اس، آیفون ایکس اس مکس، آیفون ایکس آر و اپل واچ سری 4 می‌شود. کاربرانی که در برخی از کشورهای جهان از همین حالا اقدام به پیش خرید محصولات جدید اپل از طریق وب سایت فروشگاه آنلاین این کمپانی کرده‌اند، در آینده نزدیک محصولات خود را در مقابل درب منزل دریافت می‌کنند.

بر اساس جدول زمان‌بندی شرکت اپل، مرسوله‌های اخیر قرار است تا روز بیست و یکم سپتامبر به دست مشتریان برسد و پس از آن محصولات یاد شده قرار است از طریق اپل استورها در سراسر جهان آماده عرضه به بازار شوند.

البته اپل ارسال محموله اپل واچ سری 4 را با یک روز تأخیر شروع کرده است و به همین دلیل احتمالاً کاربرانی که این محصول را خریداری کرده‌اند با چمند ساعت تأخیر مرسوله خود را دریافت می‌کنند. همان‌طور که گفته شد، پس از انجام این فرایند، قرار است فروش آیفون XR و آیفون XS در بازار جهانی به صورت رسمی شروع شود و پس از آن تمامی اپل استورهای رسمی سراسر جهان این محصولات را برای عرضه به بازار آماده کنند.

بر اساس رسم هر ساله، بسیاری از علاقه‌مندان به خرید این تلفن‌های هوشمند از شب قبل از باز شدن اپل استورها در مقابل این فروشگاه‌ها منتظر می‌مانند تا اولین کسانی باشند که گوشی جدید را خریداری می‌کنند. بر همین اساس، می‌توان پیش بینی کرد که تا چند هفته آینده شاهد این رویداد در مقابل اپل استورهای سراسر جهان باشیم.

هر چند که سال گذشته و زمان عرضه آیفون 8 و 8 پلاس مقابل بسیاری از اپل استورهای سراسر جهان خالی بود و هیجان برای خرید این تلفن‌های هوشمند کمتر از سال‌های گذشته که و برای آیفون‌های قدیمی‌تر بوده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373