لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

Spigen قاب محافظ آیفون XS و آیفون XR را آماده فروش کرد

Spigen قاب محافظ آیفون XS و آیفون XR را آماده فروش کرد

هنوز آیفون‌های جدید شرکت اپل وارد بازار نشده‌اند با این حال شرکت‌های تولید کننده لوازم جانبی کار خود را در زمینه تولید محصولات مبتنی بر این تلفن‌های هوشمند شروع کرده‌اند. در این میان شرکت Spigen نیز به تازگی قاب محافظ آیفون XS و آیفون XR را تولید کرده است.

محصولات جدید Spigen شامل قاب محافظ آیفون XS، قاب محافظ آیفون XS Max و همچنین قاب محافظ آیفون XR می‌شود. این قاب‌ها در رنگ‌ها و ظاهرهای متنوع تولید شده‌اند تا بر اساس سلایق مختلف کاربران بتوانند محصول مورد نظر خود را خریداری کنند. برخی از این محصولات به صورت شیشه‌ای طراحی شده است و برخی دیگر مجهز به کیس‌های ضخیم شده‌اند که بر اساس سلایق مختلف قابل استفاده در آیفون‌های جدید خواهند بود.

به طور کل آیفون‌های جدید اپل همانند آیفون 8، آیفون 8 پلاس و آیفون ایکس از پنل پشتی شیشه‌ای بهره می‌برند که این مسئله باعث می‌شود تا آیفون‌های جدید در برابر ضربه‌های فیزیکی آسیب پذیر باشند. علاوه بر این، از آنجایی که قیمت آیفون‌های جدید بسیار بالا است، توصیه می‌شود تا تمامی کاربران از قاب‌های محافظ برای این تلفن‌های هوشمند استفاده کنند تا دیگر با مشکلات آتی در زمینه شکستگی و خط خوردگی بدنه آیفون‌ها مواجه نشوند.

قیمت قاب محافظ آیفون XS و XR که در حال حاضر توسط Spigen آماده عرضه شده، بین 10 تا 20 دلار متغیر بوده و بر اساس جنس بدنه، نوع کارایی، میزان مقاومت در برابر ضربه و همچنین ظاهر و زیبایی متغیر است. علاوه بر قاب محافظ، به کاربران توصیه می‌شود تا برای آیفون‌های جدید خود قاب محافظ نیز تهیه کنند، تا با مواردی نظیر وارد شدن خط و خش به نمایش باکیفیت این محصولات مواجه نشوند. آیفون‌های جدید قرار است در آینده نزدیک آماده عرضه شوند و پس از آن کاربران می‌توانند این محصولات جانبی را برای گوشی جدید خود خریداری کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420