لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پشتیبانی از سیری به سرویس پاندروا اضافه می‌شود

پشتیبانی از سیری به سرویس پاندروا اضافه می‌شود

 توسعه دهندگان سرویس پخش موسیقی پاندورا به تازگی اعلام کرده‌اند که نسخه جدید اپلیکیشن این سرویس در آی او اس 12 قرار است از دستیار دیجیتالی سیری پشتیبانی کند.

بر اساس بررسی‌های انجام شده توسط وب سایت AllThingsHow نسخه جدید اپلیکیشن سرویس پخش موسیقی پاندورا در آی او اس 12 امکان دسترسی به دستیار دیجیتالی سیری را دارد و کاربران می‌توانند از طریق دستورهای صوتی به موسیقی‌ها، آلبوم‌ها، پلی لیست‌ها و همچنین آهنگ‌های مورد علاقه خود دسترسی داشته باشند. پاندروا در توضیحات این نسخه اعلام کرده که سیری با توجه به آهنگ‌های در حال پخش، سلیقه کاربر را تشخیص می‌دهد و از طریق آن می‌تواند موسیقی‌های بهتری را به کاربران پیشنهاد دهد.

تا پیش از این، اسپاتیفای در توسعه نسخه عرضه شده اپلیکیشن خود در اوایل سال جاری، امکان دسترسی به دستیار دیجیتالی اختصاصی خود را به کاربران ارائه داده بود و قبل از آن نیز کاربران امکان دسترسی به موسیقی‌های پیشنهادی بر اساس درک سلیقه مبتنی بر هوش مصنوعی این سرویس پخش موسیقی را داشتند.

در حقیقت اقدام جدید توسعه دهندگان پاندورا در توسعه نسخه جدید این اپلیکیشن برای آی او اس 12 به طور کامل مشابه با نسخه‌های پیشین اسپاتیفای است؛ البته با این تفاوت که کاربران با استفاده از دستیار دیجیتالی سیری و هوش مصنوعی مبتنی بر آن امکان درک سلیقه و دسترسی به موسیقی‌های مختلف پیشنهادی را خواهند داشت.

با توجه به این نسخه جدید، می‌توان به این نتیجه رسید که اپلیکیشن پخش موسیقی پاندورا اولین سرویس موسیقی است که پس از اپل موزیک امکان دسترسی به دستیار دیجیتالی سیری را دارد.

علاوه بر پشتیبانی از سیری، پاندورا می‌تواند از این پس با استفاده از اپلیکیشن اختصاصی خود در اپل واچ نیز کنترل شود و کاربران برای گوش کردن به موسیقی‌ها از طریق این سرویس پخش لزوماً نیازی به دسترسی به تلفن هوشمند آیفون نخواهند داشت. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت