لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پشتیبانی از آیفون XS دو سیم کارت به آی او اس 12 نمی‌آید

پشتیبانی از آیفون XS دو سیم کارت به آی او اس 12 نمی‌آید

 شرکت اپل تصمیمی برای ارائه امکان پشتیبانی از آیفون XS دو سیم کارت در نسخه نهایی آی او اس 12 را ندارد و این نسخه قرار است تنها در حالت تک سیم کارت به کاربران خدمات ارائه دهد.

در سند پشتیبانی آیفون‌های جدید، اپل تمامی اطلاعات مربوط به پشتیبانی از آیفون XS دو سیم کارت را ارائه داده است. این اطلاعات شامل روش راه اندازی، استفاده از آیفون XS دو سیم کارت و همچنین ثبت eSIM در اپراتورهای تلفن همراه قابل پشتیبانی می‌شود.

اپل اعلام کرده که قابلیت آیفون XS دو سیم کارت در زمان عرضه این تلفن هوشمند در اختیار کاربران قرار نخواهد گرفت؛ بلکه این قابلیت قرار است در آینده‌ای نزدیک و پس از شروع فرایند همکاری اپل با اپراتورهای تلفن همراه برای کاربران آماده ارائه شود. البته اپل اعلام کرده که بسترهای نرم افزاری مناسب برای این قابلیت قرار است در نسخه‌های آتیِ آی او اس 12 آماده عرضه به کاربران شود.

بر همین اساس، پشتیبانی آیفون XS دو از سیم کارت قرار است در نسخه‌های آی او اس 12.1 یا 12.2 و مشخصاً تا قبل از شروع سال 2019 میلادی آماده عرضه به کاربران شود.

اپل همچنین اعلام کرده که آیفون XS دو سیم کارت برای دسترسی به سیم کارت دوم، حتماً باید آنلاک باشد و در غیر این صورت کاربران تنها امکان استفاده از یک سیم کارت ازeSIM همان اپراتور لاک شده را خواهند داشت. اپل همچنین اعلام کرده که تنها یکی سیم کارت‌ها در هر لحظه می‌تواند به شبکه CDMA متصل شود. برای مثال، اگر یکی از سیم کارت‌ها Verizon باشد، سیم کارت دوم نمی‌تواند از اپراتور اسپرینت باشد؛ مگر اینکه اپراتور Verizon این امکان را به کاربران داده باشد.

گفتنی است که در کشورهای دیگر غیر از آمریکا نیز کاربران برای استفاده از این قابلیت باید حتماً سیم کارت اول را به صورت فیزیکی و با سایز نانو در دستگاه قرار دهند و سیم کارت دوم را به صورت دیجیتالی مورد استفاده قرار دهند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420