لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مقایسه آیفون XS و آیفون XR با گوشی‌های دیگر به صورت سه بعدی

مقایسه آیفون XS و آیفون XR با گوشی‌های دیگر به صورت سه بعدی

سه گوشی جدید اپل هنوز برای عرضه در بازار جهانی آماده نشده‌اند و فعلاً بخشی از محموله مربوط به پیش فروش‌ها در حال ارسال است. در این میان، یک وب سایت به صورت سه بعدی، امکان مقایسه آیفون XS و آیفون XR با گوشی‌های دیگر را به کاربران ارائه داده است.

شرکت اپل در وب سایت رسمی خودش تنها چند عکس تبلیغاتی از آیفون‌های جدید منتشر کرده است و کاربران امکان بررسی دقیق تمامی زوایای این محصولات را نخواهند داشت. در حقیقت اگر کاربران به وب سایت اپل و تصاویر آن اکتفا کنند، ممکن است برای مشاهده گوشی‌ها به صورت مجازی با مشکلات بسیاری مواجه شوند و از بسیاری از زوایا نتوانند آیفون‌ها را مورد بررسی قرار دهند.

وب سایت hotspot3d به تازگی صفحه مربوط به مقایسه گوشی‌های خود را به روز کرده است و طی آن هر سه مدل 2018 گوشی‌های اپل را اضافه کرده است. کاربران می‌توانند با مراجعه به صفحه مقایسه آیفون XS و آیفون XR با گوشی‌های دیگر، این سه تلفن هوشمند را به صورت سه بعدی مشاهده کنند و از تمامی زوایا آن‌ها را مورد بررسی قرار دهند.

این وب سایت امکان قرار دادن دو تلفن هوشمند را کنار هم دارد و به کاربران اجازه می‌دهد تا به صورت هم‌زمان دو گوشی را از لحاظ ظاهری و به صورت سه بعدی با یک دیگر مقایسه کنند. کاربران همچنین می‌توانند تمامی مدل‌های قدیمی آیفون و پرچم‌داران اندرویدی را برای مقایسه آیفون XS و آیفون XR در کنار یک دیگر قرار دهند.

مهم‌ترین حسن این تصاویر، امکان بررسی آن‌ها به صورت سه بعدی است. کاربران می‌توانند به صورت هم‌زمان هر دو گوشی را از هر زاویه دلخواهی که می‌خواند مورد بررسی قرار دهند. مقایسه آیفون XS و آیفون XR از طریق وب سایت هات اسپات 3دی بسیار آسان بوده و با دستگاه‌های تاچ و دسکتاپ سازگار است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420