لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

برنامه تعویض آیفون XS برای مشتریان غیر منصفانه است

برنامه تعویض آیفون XS برای مشتریان غیر منصفانه است

 هم‌زمان با شروع فرایند پیش فروش گوشی‌های جدید، اپل برنامه تعویض آیفون XS را نیز راه اندازی کرده است که بر اساس ادعای بسیاری از تحلیلگران، بسیار غیر منصفانه است.

اپل اعلام کرده که کاربران آیفون‌های قدیمی در آمریکا می‌توانند از همین امروز اقدام به عضویت در برنامه تعویض آیفون XS کنند و در طول 2 سال و نیم آینده مبلغی مشخص را به‌صورت قسطی پرداخت کنند. کاربران پس از عضویت در این برنامه، با تحویل آیفون قدیمی خود و تعویض آیفون XS در دو سال آینده می‌توانند هر گوشی جدیدی که عرضه می‌شود را دریافت کنند و در عین حال از خدمات Apple Care + نیز بهره‌مند شوند.

قوانین برنامه تعویض آیفون XS به طور کامل در بخش پیش فروش دستگاه‌های جدید شرکت اپل مشخص شده است. تحلیلگران با بررسی این برنامه این نتیجه رسیده‌اند که اقدام اپل برای تعویض آیفون XS در ازای گوشی‌ها قدیمی و پرداخت مبلغی مشخص بسیار غیر منصفانه است.

در حقیقت اپل برای ارزان قیمت‌ترین مدل آیفون XS به‌صورت ماهانه و مشخصاً تا 24 ماه مبلغ مشخصی را دریافت می‌کند که به طور مجموع از قیمت این تلفن هوشمند گران‌تر است. اپل به جای اینکه به‌صورت یک تکه پول آیفون‌های جدید را دریافت کند، آن را به‌صورت ماهانه و قسط بندی شده و باقیمت بیشتر ارائه می‌دهد. در عین حال در این برنامه، کاربران می‌توانند سال 2019 و 2020 با تحویل آیفون قدیمی خود، آیفون‌های جدید را نیز دریافت کنند.

برنامه تعویض آیفون XS به طور کل شاید برای آن دسته از کاربرانی که تمایل به خرید تمامی آیفون‌های جدید را دارند مناسب باشد، اما این برنامه برای بسیاری از کاربرانی که تمایلی به تعویض هر ساله گوشی تلفن هوشمند خود ندارند، تا حدودی گران خواهد بود. علاوه بر این، کاربران می‌توانند گوشی‌های دسته دوم خود را در بازار آزاد بفروشند و مبلغ آن را صرف خرید گوشی‌های جدید کنند که این کار، هزینه احتمالی برای خرید آیفون‌های جدید در سال آینده را کاهش می‌دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420