لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

علت تأخیر فروش آیفون XR مشخص شد

علت تأخیر فروش آیفون XR مشخص شد

اپل در زمان معرفی گوشی‌های مدل 2018 خود اعلام کرد که فروش آیفون XR برخلاف دو مدل دستگاه دیگر با تأخیر همراه خواهد بود و این تلفن هوشمند قرار است یک ماه دیگر آماده عرضه به بازار شود.

بسیاری از کاربران به دلایل مختلف شامل تنوع رنگ و قیمت ارزان‌تر تصمیم به خرید آیفون XR به جای نسخه‌های پرچم‌دار می‌گیرند که البته با توجه به شرایط، باید تا یک ماه دیگر برای خرید آن صبر کنند. تأخیر در فروش آیفون XR به طور کل به مسئله مهم مربوط می‌شود. دلیل اول مربوط به استراتژی فروش اپل و دلیل دوم به مسائل مربوط به تولید و عرضه این محصول می‌شود. 

استراتژی اپل در تأخیر فروش آیفون XR

سال گذشته، اپل در جریان رویداد دوازدهم سپتامبر 2017 از سه مدل تلفن هوشمند، شامل آیفون 8، آیفون 8 پلاس و آیفون ایکس رونمایی کرد. پس از این رویداد عرضه آیفون 8 و 8 پلاس زودتر از آیفون ایکس شروع شد و به دلیل اینکه بسیاری از خریداران منتظر خرید آیفون ایکس بودند، تمایل برای خرید آیفون 8 و 8 پلاس کاهش پیدا کرد. این مسئله در نهایت باعث شد تا صف اپل استورها برای اولین بار درده سال گذشته، برای خرید آیفون جدید کاملاً خالی بماند و در پی آن سهام اپل تا حدودی کاهش پیدا کند.

اما حالا اپل تصمیمی برای تکرار اشتباه سال گذشته خود ندارد. این کمپانی قصد دارد تا امسال محصولات پرچم‌دار خود را پیش از محصول ارزان قیمت آماده عرضه کند. بر همین اساس، فروش آیفون XR با کمی تأخیر و پس از فروش آیفون XS شروع خواهد شد. 

مشکلات مربوط به تولید و عرضه آیفون XR

 

اپل در تولید آیفون ایکس آر از نمایشگر ال سی دی به همراه نمایشگر بدون حاشیه که در بالای آن ناچ قرار گرفته، استفاده کرده است. تعبیه طراحی بدون حاشیه به همراه ناچ در نمایشگرهای اولد فرایند آسان‌تری نسبت به پنل‌های اولد است. به همین دلیل فرایند تولید آیفون ایکس اس و ایکس اس مکس با تأخیرهای مشابه با آیفون XR مواجه نشده است. بر همین اساس، اپل مجبور است تا یک ماه دیگر برای فروش آیفون XR خریداران را منتظر باقی بگذارد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373